• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Liten Mjau
    thisissarah skrev 2011-06-01 21:49:28 följande:
    Liten Mjau: Jag köpte camen begad och tror att den vaar från 07/08.
    Ok tror att du kan köra med dem minst ett par år  till. de blir tydeligen plattta och lite håliga ganska snabbt. Min fjädring var det inget fel på. Jag tycker swirvelhjulen är svindyra så om man inte behöver byta så kan det va skönt att slippa. Som sagt vi köpte nya pga av ny bebis  
  • thisissarah
    Liten Mjau skrev 2011-06-01 21:57:22 följande:
    Ok tror att du kan köra med dem minst ett par år  till. de blir tydeligen plattta och lite håliga ganska snabbt. Min fjädring var det inget fel på. Jag tycker swirvelhjulen är svindyra så om man inte behöver byta så kan det va skönt att slippa. Som sagt vi köpte nya pga av ny bebis  
    Jo jag är sugen på ett par nya men som sagt de kostar en hel del.
    Jag tycker att de ser nötta ut men har som inget annat att jömföra med, vet inte hur de ser ut när det är riktigt slitna.
  • Liten Mjau
    thisissarah skrev 2011-06-01 22:03:24 följande:
    Jo jag är sugen på ett par nya men som sagt de kostar en hel del.
    Jag tycker att de ser nötta ut men har som inget annat att jömföra med, vet inte hur de ser ut när det är riktigt slitna.
  • thisissarah
    Liten Mjau skrev 2011-06-01 22:10:24 följande:

ett gammalt och helt nytt
    Tycker inte att det gamla såg så nött ut?
  • LHUF

När vi köpte vår vagn begagnad så var ena hjulet trasigt så beställde ett nytt, bytte dom efter snön försvann och nu ser dom lika slitna ut, så dom ser kanske mer slitna ut ön vad dom egentligen är

• Liten Mjau
    thisissarah skrev 2011-06-01 22:11:13 följande:
    Tycker inte att det gamla såg så nött ut?
    De ser värre ut i verkligheten faktiskt. Tyckte att de glappade lite och tycker att de nya känns ltie stabilare.  Men som sagt mina var från 2006. Det är ändå 5 år. Och jag har använt vagnen mycket
  • LHUF

Sara e, kände inte igen sakerna i annonsen, såg lite fejk ut? Det ser ut som liggdelen är lite rund. Men jag har inte koll på de gamla modellerna visserligen.