• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan
    Lindadjo skrev 2011-06-02 16:11:09 följande:
    Vet någon om det går att köpa lösa varukorgs-plattor (ni vet) någonstans? Till Cameleon varukorg.
    Du får höra med en återförsäljare, ev går det att beställa som reservdel....
    Jo just det!
  • Lindadjo
    Kajsan skrev 2011-06-02 16:14:29 följande:
    Du får höra med en återförsäljare, ev går det att beställa som reservdel....
    Tackar!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Kavat
    Lindadjo skrev 2011-06-02 16:11:09 följande:
    Vet någon om det går att köpa lösa varukorgs-plattor (ni vet) någonstans? Till Cameleon varukorg.
    Kan du inte fynda en gammal blekt och söndrig varukorg? Är kanske tom. billigare än att köpa som reservdel?
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2011-06-02 16:33:22 följande:
    Kan du inte fynda en gammal blekt och söndrig varukorg? Är kanske tom. billigare än att köpa som reservdel?
    Smart där Kavat!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • MamaPapa

Hurra hurra - idag kom min fina, nya Bee+ hemlevererad. Nu står den och glänser i hallen med sin fina gula suflett. Har varit på en 5 minuters premiärtur idag - ska lufta den mer imorgon.

*myyyyyser* 

• Dunderklumpen

Är nybliven lycklig ägare till min första Bugaboo, en Gecko slog vi till på. Bra skick, klädseln är inte ens solblekt så egentligen är det bara att tuta o köra men jag vill ändå personifiera den lite gann :)

Vet ni om det går att köpa ny syflett till Geckon eller måste jag sy ett själv (och isf har ni någon beskrivning att dela med er av)?

Finns det någon annan Gecko ägare här får in gärna tipsa om hur i hela friden ni fäster er skötväska på vagnen :)

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Åh förresten!

Vet ni om det är möjligt att byta ut hjulen på Geckon?

Julia 2010-08-08
  • Ellabay

Dunderklumpen: jag hade bagclips som jag fäste väskan i. Hjulen kan du enkelt byta ut mot nya cameleon hjul. Du kan byta suflettbågarna till cam bågar och ha cameleon sufletter. :)

• Dunderklumpen

Ellabay skrev 2011-06-02 22:37:10 följande:

Dunderklumpen: jag hade bagclips som jag fäste väskan i. Hjulen kan du enkelt byta ut mot nya cameleon hjul. Du kan byta suflettbågarna till cam bågar och ha cameleon sufletter. :)
    Tusen tack för dina svar!
    Är det bara själva bågen i sufletten jag behöver byta eller är det fästet också?
    Julia 2010-08-08
  • cirkuspuman
    Dunderklumpen skrev 2011-06-02 22:46:56 följande:
    Ellabay skrev 2011-06-02 22:37:10 följande:Tusen tack för dina svar!
    Är det bara själva bågen i sufletten jag behöver byta eller är det fästet också?
    Du måste byta både båge och fästen har jag för mig  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸