• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Anpa
    Men de har sååå trisst personal :-S. Giööar inte att inte ens kunna få hjälp om man ber om det.
    Visst
    Säljer babyproffsen BB? Men där är de inte heller så bra alls...

*borde jobba själv*

• Joddan

Är det sant! Men vad bra, har bara varit i heron o söder... Kanske får prova den i city. Vart ligger den? Tänkte ta en runda imorgon o förbereda inför froggens ankomst på lördag (TAAAACK!). Föresten är den dessutom helt oblekt o hjulen inte alls slitna. Jag är dig evigt tacksam .

• AnPa
    Joddan skrev 2011-06-09 22:20:26 följande:
    Är det sant! Men vad bra, har bara varit i heron o söder... Kanske får prova den i city. Vart ligger den? Tänkte ta en runda imorgon o förbereda inför froggens ankomst på lördag (TAAAACK!). Föresten är den dessutom helt oblekt o hjulen inte alls slitna. Jag är dig evigt tacksam .
    Jaha, men jag tror att det är samma personal på alla butikerna som "hoppar runt", jag har bara träffat 3 olika på alla butiker På Gamla Brogatan ligger den, i samma hus som PUB.

Klart du ska förbereda inför frogen! Har du cam-suflettspännen ännu? Beställ! Jag har förresten en cerise sommarsuflett över ifall du är intresserad? Inboxa isf Klart att jag tipsar när jag ser fynd, för den var verkligen ett fynd. Var nära att klicka på "köp nu" själv, och vet fler i tråden som var nära men du hann före!

Du kan hjälpa mig genom att hojta till om du ser en cam-ram, sittdel och varukorg. Helst i denim (omöjligt?!) annars duger de flesta färger sålänge.
  • Joddan

Ska hålla ögona öppna! Har hittat en denim till pruseluskan för några månader sen, så det är inte omöjligt

• Mina Älskungar

Hmmmm angående stolsram så är det då kanske lika bra att köpa nytt för att sedan när man inte behöver den mer sälja den? Skulle behöva en ram så att jag kan växla mellan ligg och sittdel snabbt då båda små kan behöva använda samma vagn. Är det kidzshop som är bäst o billigast? Eller finns det andra inom SWE eller utomlands som säljer?

• mammageno

Jag vill ha en geckoram, säg till om ni ser en sån!

Och så hade jag blivit sååå glad om jag kunde få måttet på bygeln på CAM. Skall göra ett skydd åt en vän!

• mammageno

Lindaljo o asereht!!

My god vad era vagnar är fina!!! Frogen i denim, wow

• standby

Satte precis dit solsufflan på camen.. Lär säga att jag blev lite besviken, den säckar rätt mycket längst bak :(
    Sufflettpinnarna är lika va? Inte en som är kortare än den andra eller så? (orkar inte ta av och kolla..)