• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • zasata
    Dunderklumpen skrev 2011-06-09 10:01:31 följande:
    Har du ens prövat med dina egna?
    Nu har jag bara den vanliga geckoklädsen, men den e lite blekt. På Kidzshopen sa dom att Frog satt bra på gecko med då gecko är mindre, men funderar på vilka pinnar man har till deras sufletter? inte fått hem suflett än, men vill ju ha allt redo
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 10:05:36 följande:
    Du skall använda Cameleonpinnar och behålla dina Gecko-fästen. Frog skall inte blandas in alls

P.s. Inga fler inlägg i bildtråden *varnar strängt* Vill du ha svar på frågor så fråga här. Jag har tyvärr inte svaret på din fråga för övrigt, men kanske någon annan har?
    Fast Kidz sa att frog satt bra på gecko?

• Lillstroem

zasata: Gå längst ner i bildtråden och gör den till en favorit så dyker den upp när den uppdaterats.
    Jag trodde det skedde automatiskt när man var medlem, men icket! 
    Favoritade den och sen funkade det som vanligt. =) Borde ju funka likadant nu när du skrivit i den? Lycka till!

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-06-09 10:24:25 följande:
    Fast Kidz sa att frog satt bra på gecko?

Jag hade ju min Gecko i ungefär en kvart, sen insåg jag att jag inte behövde fyra Buggor Drömmer Så därmed börjar jag med att reservera mig för sanningshalten när jag påstår att fällmekaniskmen inte funkar när man byter klädsel? Eller sitter den på chassit? *minns inte*

Storleksmässigt funkar den i alla fall, här är bild på Gecko med svart Frogklädsel och grön Geckoklädsel (kan inte klistra in, sorry).

www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri.php&page=10
  • Duefigli

Hej!

Har en bugaboo med svart sufflett som är knappt ett år gammal men som redan blivit (i mitt tycke) rejält solblekt! Ska man räkna med det eller är det nåt man kan gnälla på?

• Fröken Småland
    Duefigli skrev 2011-06-09 11:05:07 följande:
    Hej!

Har en bugaboo med svart sufflett som är knappt ett år gammal men som redan blivit (i mitt tycke) rejält solblekt! Ska man räkna med det eller är det nåt man kan gnälla på?
    Om den är knappt ett år och du har kvitto så skall du absolut reklamera. Bugaboo avgör sedan om de godkänner reklamationen eller inte men de brukar vara mycket generösa i sina garantier.
  • Dunderklumpen
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 10:43:13 följande:
    Jag hade ju min Gecko i ungefär en kvart, sen insåg jag att jag inte behövde fyra Buggor Drömmer Så därmed börjar jag med att reservera mig för sanningshalten när jag påstår att fällmekaniskmen inte funkar när man byter klädsel? Eller sitter den på chassit? *minns inte*

Storleksmässigt funkar den i alla fall, här är bild på Gecko med svart Frogklädsel och grön Geckoklädsel (kan inte klistra in, sorry).

www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri....
    Hmm. Jag kan bara hita en bild på din Gecko m. grön originalklädsel? På vilken soda finns Gecko med Frogklädseln?
    Julia 2010-08-08
  • OsynligtSmåkryp

Nu har jag hämtat ut sufletten, kom ett SMS direkt efter att jag beklagat mig här.

Men ska sufletten sitta säckigt? Eller ja, slapparen än vanliga sufletter? Får inte den rak och fin trots att jag sätter på samma vis som vanligt...

• Fröken Småland
    Dunderklumpen skrev 2011-06-09 11:45:01 följande:
    Hmm. Jag kan bara hita en bild på din Gecko m. grön originalklädsel? På vilken soda finns Gecko med Frogklädseln?
    Bilderna ligger bredvid varandra. Vänta skall jag se om jag kan klistra in, så segt med Firefox bara Skrikandes