• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Attans! Det hade jag inte tänkt på och jag som VILL ha min svarta bas. Hmmm... Och det går inte att exprimentera uppe vid huvudändan på någotvis?
    Då får jag kanske ha min defekta ram tills jag vill ha en annan bas då skulle jag tro . Hittade som sagt en jättebra tejp som döljer bra! Inte alls så glansig som den andra tejpen jag tittade på i cykelaffären.
    Får ju 500:- i komp från säljaren så det blir en billig frog ändå. Speciellt efter att jag sälker åkpåsen o parasollen.

• ThereseX

Jag har köpt en beggad cam åt några kompisar som jag snart ska frakta dit, jag beställlde nya swiwelhjul från bugababy.se fort gick det dan efter var det bara att hämta på posten.. 750 kronor med frakt.,

• Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-06-12 23:22:46 följande:
    Attans! Det hade jag inte tänkt på och jag som VILL ha min svarta bas. Hmmm... Och det går inte att exprimentera uppe vid huvudändan på någotvis?
    Då får jag kanske ha min defekta ram tills jag vill ha en annan bas då skulle jag tro . Hittade som sagt en jättebra tejp som döljer bra! Inte alls så glansig som den andra tejpen jag tittade på i cykelaffären.
    Får ju 500:- i komp från säljaren så det blir en billig frog ändå. Speciellt efter att jag sälker åkpåsen o parasollen.
    Är plasten på din ram sprucken eller är det bara skummet? För i så fall spelar det väl ingen roll, sätt en saddlebag där eller något annat kul som dekorerar vagnen så är problemet löst. Verkligen onödigt att köpa ny ram om du frågar mig. Grattis till en schysst säljare och en snorbillig Frog.
  • Joddan

Det är bara skummet, tack och lov .
    Tror jag gör som du säger. Det syns knappt nu med tejpen. Om jag ska köpa ny ram så kommer jag göra det för att jag vill ha cam-bas! Kanske köper den redan nu och sparar

• Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-06-13 08:28:35 följande:
    Det är bara skummet, tack och lov .
    Tror jag gör som du säger. Det syns knappt nu med tejpen. Om jag ska köpa ny ram så kommer jag göra det för att jag vill ha cam-bas! Kanske köper den redan nu och sparar
    Det låter smart Men att köpa en ny Frogram pga en spricka i skummet (som möjligen orsakats av att man avlägsnade tejpen) skär i mitt småländska hjärta
  • thj
    Joddan skrev 2011-06-12 22:44:51 följande:
    Thj
    Går det att beställa frogram tro?

Prus
    Det borde funka om man inte drar åt karborrarna helt nere vid fötterna? Och frogsittdelen är ju lite annorlunda också i fäatannorningen uppe vid sufletten. Kanske går att "lätta" den.
    Får 500:- i komp av säljaren på tradera så jag är ändå nöjd med min frog. Köpte hockeytejp idag som var "matt" som skmet så det syns knappt på ramen nu. Men det sänker andrahandsvärdet mkt (eller 3e handa värdet ). Fast froggen kommer jag nog behålla till resterande barn...
    Det gör det "vet" kramen
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • ThereseX

Det var nån dom jagade frog chassi visst? Det finns ett på tradera, ny sandfärgat och varukorg. Dock högt utgångs pris men jag vet inte vad dom kostar nya heller.. Auktionen slutar om drygt 4 timmar..