• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • HA82
    AnPa skrev 2011-06-14 07:59:43 följande:
    H82: Samma sak hände oss och vi fick ett nytt liggdelslock på garantin
    Aha, gick ni via affären ni köpte vagnen i eller kontaktade ni bugaboo direkt? Köpte vagnen via babytrader så vore mycket smidigare för mig att kontakta bugaboo direkt egentligen
  • AnPa

H82: jag gick in i butiken jag köpte vagnen i, ringde först och rekade och de sa att det bara var att komma in med den. Maila till babytrader, vet flera som reklamerat där och fått skicka bilder till dem och sen har de skickat ny del rätt fort tror att det är smidigare än att höra med bugaboo faktiskt.

• thisissarah

Har köpt en sittdyna till buggan idag men funderar på vilken sida man ska ha den på? Vilken sida är tänkt att ha på sommaren/vintern?
    Såg också buggans nya smidiga väska man kunde ha på vagnen, såg riktigt smidig ut!

• Peak

Hej på er, nån som har en bild på en Bugga cam med maxi cosi på, googlar ihjäl mig efter bilder men hittar inga bra! Är det lätt att fästa bilstol på chassit?

Har haft en Quinny med Maxi cosi cabrio på och den var lätt att fästa på chassit.

• jean1

Ingen som vet om man kan få tag på ett nytt svart chassi till Cam?

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • thj
    jean1 skrev 2011-06-14 19:10:23 följande:
    Ingen som vet om man kan få tag på ett nytt svart chassi till Cam?
    Inte "än" tyvärr,kanske längre fram,men just nu finns de bara att säljas som All black eller Ocean.
    Är det en reklamation så finns det självklart chassin till det,men inga som säljs löst ännu allafall!

Kramen
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Lillla My
    jobbel skrev 2011-06-14 14:02:29 följande:
    Tack för ditt svar! Affären skulle beställa hem en sån där på en gång. Konstigt dock att de säljer vagnen utan...
    Ja, affären borde veta det tycker man. Jag fick ett mail tror jag, då jag var registrerad ägare på mitt Bee. Bra att de fixar det i alla fall.
  • Tant Pruselius
    thj skrev 2011-06-14 20:03:25 följande:
    Inte "än" tyvärr,kanske längre fram,men just nu finns de bara att säljas som All black eller Ocean.
    Är det en reklamation så finns det självklart chassin till det,men inga som säljs löst ännu allafall!

Kramen
    hmmmm.....hoppas att det ändras snart
  • jean1
    thj skrev 2011-06-14 20:03:25 följande:

Kramen
    Ok, tusen tack för svar. En kompis chassi har pajat helt och är för gammalt för reklamation så då var hon sugen på ett svart om hon ändå skulle köpa nytt. Men då hälsar jag att det inte går, än .
    ~ Tyra Lykke 091224 ~