• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Peak
    Dunderklumpen skrev 2011-06-16 13:21:09 följande:
    Ebay.co.uk eller Ebay.de

Släjare i Tyskland har sällan problem med att skicka till Sverige, de i England är lite knepigare men jag har släkt där så det löser sig ändå
    när jag beställde vagn från Tyskland för 6 år sedan kollade jag även ebay och då kunde man logga in och se även de tyska sidorna på engelska - ser inte det nu, går det?
  • Dunderklumpen
    Peak skrev 2011-06-16 14:54:43 följande:
    när jag beställde vagn från Tyskland för 6 år sedan kollade jag även ebay och då kunde man logga in och se även de tyska sidorna på engelska - ser inte det nu, går det?
    Ingen aning, jag kan hjälpligt med tyska och det jag inte förstår kör jag google translate på (bli marginellt bättre :) )
    Julia 2010-08-08
  • Peak
    Dunderklumpen skrev 2011-06-16 15:01:31 följande:
    Ingen aning, jag kan hjälpligt med tyska och det jag inte förstår kör jag google translate på (bli marginellt bättre :) )
    hmm ja jag har läst tyska i skolan i 6 år men jag är inte så bra på det....men ska fundera på hur jag gjorde det hade något med engelska ebay att göra, om man loggade in där och sedan gick till tyska sidan...nej mitt minne sviker mig.
  • Planon

Så som jag lagade mitt glidande chassi var med gaffatejp och skruvdragare. Bara att skruva loss de Svarta fästena dra upp dom, sedan noggrant tejpa gaffa på den fasta ramsidan med det torra uppåt så handtaget kan glida fritt. På så sätt tightar man upp så det spänns åt hårdare. Tips? Hur har ni gjort?

• Sweetheartno1

HJÄLP !!
    Idétorka ! Tror jag har ångrat mig ang skötväska. Har ju en willvin magnificent till min cam,
    men blev så sugen på en skiphop versa eller en petunia pickle bottle, MEN tycker den ser så liten ut ! 
    Kan ni kanske hjälpa mig med bilder ? 

• annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-06-16 17:47:21 följande:
    HJÄLP !!
    Idétorka ! Tror jag har ångrat mig ang skötväska. Har ju en willvin magnificent till min cam,
    men blev så sugen på en skiphop versa eller en petunia pickle bottle, MEN tycker den ser så liten ut ! 
    Kan ni kanske hjälpa mig med bilder ? 
    Beror ju på vilken Petunia Picklebottom också. Har ett antal totes. De är ju inte stora om man är van vid det, men får plats med 4 blöjor, litet paket våtservetter, extra body och byxor, 2 nappflaskor pulver för välling, haklapp, liten matburk och ett par bestick och dessutom min mobil, plånbok och kamera. Då klarar vi oss oftast en hel dag, men sen är den ganska så full också
    Bilder kan jag försöka fixa om ett tag, när jag letat reda på kameran