• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jean1
    imaj skrev 2011-06-16 22:16:16 följande:
    Jean1: Varsågod !
    Angående tullen så brukar man inte behöva betala tull när man själv tar in saker i landet.
    Ok, låter bra .
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • Joddan

Imaj
    De nya topseten har ju inte ens sittdelstyg längre så de lär ju kvitta nu ändå!

• imaj

Joddan: Tänkte på de också men gissar att Jean1 tänkte på ett i "grund" färgerna .

• imaj

Apropå det evigt uppkommande ämnet skötväskor ... Någon som testat 10-gruppens väskor på Cameleon?

Funderar på en men blir osäker om väskan i XL blir för stort och storleken mindre blir för liten i proportion.

• Joddan
    imaj skrev 2011-06-17 00:27:21 följande:
    Joddan: Tänkte på de också men gissar att Jean1 tänkte på ett i "grund" färgerna .
    Jag har fått för mig att de ska sluta helt med sittdelstyg i alla färger? Men jag kanske bara missförstått!
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • the baby
    Joddan skrev 2011-06-17 09:15:53 följande:
    Jag har fått för mig att de ska sluta helt med sittdelstyg i alla färger? Men jag kanske bara missförstått!
    Vet inte om det är något som är officiellt, men jag tycker också det verkar så. Någon visade ju den där dynan till Donkeyn förut, som man drog över ramen, så jag tänkte att såna kanske kommer till cam och bee också, och ersätter sittdelstyget?

jobbel: Vilken fin sufflett du sytt till Bee! Jag har ju sytt några till min Cam, men till Bee+ verkar det ju lite krångligare, är det svårt? 
  • Joddan
    the baby skrev 2011-06-17 09:34:08 följande:
    Vet inte om det är något som är officiellt, men jag tycker också det verkar så. Någon visade ju den där dynan till Donkeyn förut, som man drog över ramen, så jag tänkte att såna kanske kommer till cam och bee också, och ersätter sittdelstyget?

jobbel: Vilken fin sufflett du sytt till Bee! Jag har ju sytt några till min Cam, men till Bee+ verkar det ju lite krångligare, är det svårt? 
    Jag tror bara de tar bort sitttyget kanske för att öka försäljningen av dynor eller nått sånt.
    Jobbel har en "gammal" bee i sista bilden i bildtråden  
  • imaj

Joddan: jo det är ju en spekulation kring det men inget som är fastställt tror jag? Eller? Hursomhelst så gillar jag sittdelstyget men det är ju bra om de tar bort det då kanske de gamla seten med sittdelstyg reas ut *hoppas*

• Joddan
    imaj skrev 2011-06-17 09:41:29 följande:
    Joddan: jo det är ju en spekulation kring det men inget som är fastställt tror jag? Eller? Hursomhelst så gillar jag sittdelstyget men det är ju bra om de tar bort det då kanske de gamla seten med sittdelstyg reas ut *hoppas*
    Ja! Men då borde de sänka priset mycket också tycker jag. Sittdelstyget är ju mest "tyg" faktiskt
  • jobbel
    the baby skrev 2011-06-17 09:34:08 följande:
    Tack! Det var inte alls så svårt som jag trodde, förutom att få den stram, tycker den blir lite pösig när man haft den ihopfälld. Har dock gamla Bee, inte +, så vet inte hur den är.