• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Duntoffla

Jag la in en bild på min ppb saffron roll i bt

• annat82
    Duntoffla skrev 2011-06-16 18:25:47 följande:
    Såg det precis
  • jean1

Det pratas en del om Bugaboo-kopior och jag är ganska säker att jag såg en idag. Kromade fäljar, slapp suflett och så tyckte jag det var nåt som kändes "fel" över hela helheten..kunde inte glo allt för mycket när hon gick förbi =/.

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • jean1
    jean1 skrev 2011-06-15 19:59:05 följande:
    Ni som har handlat barnvagnsprylar i USA, på plats, alltså ej beställt, får man betala tull eller hur fungerar det? Ser att ett topset går lös på ca 658:- SEK och då vill man ju passa på....
    Ingen som vet ?
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • Sweetheartno1
    Duntoffla skrev 2011-06-16 18:25:47 följande:
    Det är den modellen jag menade ! Det är den jag tycker är finast ! Men den är för liten tycker jag !
  • OsynligtSmåkryp

Är det helt omöjligt att få 450:- inkl porto för en helt ny rosa sommar suflett, endast provad, tror ni?
    Har insett att jag inte vill ha den...

• Pepisson

Lägger upp en bild imorgon på en Maxi Cosi med adaptrar på ett svart bugga chassiCool På allmän begäran.

Ibland kör jag babyskydden och så har jag regnskyddet på, då har lokala fyllon där jag bott sagt att det ser ut som ett rymdskepp ha ha 

• imaj

Jean1: Topset är inte det bästa att köpa i USA då hålen på sittdelstoppen inte är på samma ställe som de som köps i Europa. USA vagnarna har de nedre selbanden i mitten av ryggen då de sitter fast i basen och inte i sidorna som de är på eu-vagnarna vilket innebär att man måste sy om sittdelstoppen för att den ska passa.

• jean1
    imaj skrev 2011-06-16 21:20:51 följande:
    Jean1: Topset är inte det bästa att köpa i USA då hålen på sittdelstoppen inte är på samma ställe som de som köps i Europa. USA vagnarna har de nedre selbanden i mitten av ryggen då de sitter fast i basen och inte i sidorna som de är på eu-vagnarna vilket innebär att man måste sy om sittdelstoppen för att den ska passa.
    Aha, tusen tack för den infon! Toppen bra att veta, då ska jag absolut inte köpa det. Tack och tack.
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • imaj

Jean1: Varsågod !
    Angående tullen så brukar man inte behöva betala tull när man själv tar in saker i landet.