• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • passau

Vår tjej sov i froggen igår hon är strax över metern, typ 105cm... Hon slår i suflettaket men sitter bra i övrigt...

• Lillla My

Har en lagt en bild i bildtråden på en 2,5-åring, ca 95cm i en Cam. Hon når upp till suffletten men gillar vagnen ändå.

• TinkyWinky
    Lillla My skrev 2011-06-16 08:34:25 följande:
    Har en lagt en bild i bildtråden på en 2,5-åring, ca 95cm i en Cam. Hon når upp till suffletten men gillar vagnen ändå.
    tack för bilden :)
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Dunderklumpen

Hjälp mej!
    Jag har hittat en Bugaboo Cameleon Denim 007a billigt (ruggigt billigt).

Men vad tror ni, är den äkta? Jag har bara sett denim vagnen som ny så jag vet inte hur den ser ut när denimen är liksom "sliten"

Julia 2010-08-08
  • Ellabay

Nu är annonsen om den bugaboon som var fejk igen. 2000 kr ska hon ha för vagnen. Hon har skrivit att den är en kopia. Va tror ni? Kommer hon få den såld?

• straw2008

Tre st i tråden har erbjudit henne pengar för vagnen...  hon är aktiv i forumet.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    Dunderklumpen skrev 2011-06-16 10:12:29 följande:
    Hjälp mej!
    Jag har hittat en Bugaboo Cameleon Denim 007a billigt (ruggigt billigt).

Men vad tror ni, är den äkta? Jag har bara sett denim vagnen som ny så jag vet inte hur den ser ut när denimen är liksom "sliten"

Looks real to me ! VAD är en bra ruggigt billigt ? Jag köpte en nästan ny cam förra veckan för 1800 inckl åkpåse skiphop väska o två ramar med bågar fästen o bärbåge på båda ramarna, vagnen är som NY. Såå.. VAD är en bra afär, nyfiken bara då jag tycker jag gjort värsta dunderklippet!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Dunderklumpen
    straw2008 skrev 2011-06-16 12:25:56 följande:
    Looks real to me ! VAD är en bra ruggigt billigt ? Jag köpte en nästan ny cam förra veckan för 1800 inckl åkpåse skiphop väska o två ramar med bågar fästen o bärbåge på båda ramarna, vagnen är som NY. Såå.. VAD är en bra afär, nyfiken bara då jag tycker jag gjort värsta dunderklippet!
    Detta gäller en Denim 007: Fullständig Cam, åkpåse, parasoll, Maxi Cosi Cabrio, adaptrar för babyskydd, sittdyna. Oprutat ligger priset på 1 500 kr
    Julia 2010-08-08
  • AnPa
    Dunderklumpen skrev 2011-06-16 12:37:47 följande:
    Detta gäller en Denim 007: Fullständig Cam, åkpåse, parasoll, Maxi Cosi Cabrio, adaptrar för babyskydd, sittdyna. Oprutat ligger priset på 1 500 kr
    Var har du hittat den? Är på jakt efter en denim-klädsel!
  • Dunderklumpen
    AnPa skrev 2011-06-16 12:49:15 följande:
    Var har du hittat den? Är på jakt efter en denim-klädsel!
    Ebay.co.uk eller Ebay.de

Släjare i Tyskland har sällan problem med att skicka till Sverige, de i England är lite knepigare men jag har släkt där så det löser sig ändå
    Julia 2010-08-08