• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • danosani

Måste fråga - var det inte så att det cirkulerade Cam-kopior för ett tag sedan, som var myyycket lika med undantag av hjulen som var silverfärgade? Både fram- och bakhjul alltså.

Nike Mathilda 080926 -- Noah Zacharias 110420
  • TinkyWinky
    Är det ngn som kan visa bidl på en tvååring i en cam? som är ca 90 cm .. min son ä3 89 cm lång o prova en ny cam idag o blir bara mer o mer kär i den :)
    Men nu vill jag bara se bilder på hur andra barn sitter, missa ju fota när sonen prova plus  han va inte på alls gott humör så han ville knappt sitta i den.. 
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • jean1

Ni som har handlat barnvagnsprylar i USA, på plats, alltså ej beställt, får man betala tull eller hur fungerar det? Ser att ett topset går lös på ca 658:- SEK och då vill man ju passa på....

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • standby

Kan du länka till annonsen? *nyfiken på hur eländet ser ut* :)

Joddan skrev 2011-06-15 20:05:35 följande:
    Herjazz
    Jo de ligger en på blocket nu... Ful!
  • Joddan

Sitter med iphone tyvärr, tror inte jag kan länka. Men den kom precis ut. Ser ut som en cam fast mef silverfäljar ocj så är den "plastigare"

• danosani

Mm den jag menade. Hon la ut den annonsen på "vår" lokala fejan-köp&sälj också.. Då kommenterade jag att det INTE var original och hon säger att "den såg ut såhär när jag köpte den, det kanske finns olika hjulalternativ". Garanterade att det inte fanns det... Och då försvann den annonsen iaf. Tråkigt för henne om hon köpt den i god tro!

Nike Mathilda 080926 -- Noah Zacharias 110420