• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Insomnie

Ja jag såg att den var väldigt solblekt men har aldrig sett en frog IRL så det är lite svårt att veta.. Tack för informationen

• Armani

Provar att fråga ang sittpallen på ståbrädan igen
    Är det nån här som har en sån till sin Frog/Gecko som har lust att berätta hur det funkar? Eller kanske till sin Cam och som kan berätta hur pass högt ni isf måste ha handtaget inställt på då barnet sitter på pallen för att det ska vara så bekvämt som möjligt både för den som kör vagnen och för barnet?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • SchumiFerrari

Passar ståbrädan till en Gecko?

• Insomnie

Det reagerade jag också på.. Man blir ju lite nyfiken på hur den ser ut i verkligheten, inte för att jag ska köpa nått men ja, nyfiken blir jag

• Ängelii
    Armani skrev 2011-06-17 21:59:03 följande:
    Provar att fråga ang sittpallen på ståbrädan igen
    Är det nån här som har en sån till sin Frog/Gecko som har lust att berätta hur det funkar? Eller kanske till sin Cam och som kan berätta hur pass högt ni isf måste ha handtaget inställt på då barnet sitter på pallen för att det ska vara så bekvämt som möjligt både för den som kör vagnen och för barnet?
    Jag har en sådan pall till min ståbräda (helt suverän!) Jag är bara 162 cm lång och dottern är ca 95 cm och jag ändrar bara handtaget 5-10 cm för att det ska fungera för oss, men det är ju olika på hurt långa man är ;)
  • Ängelii

Någon som kan tipsa om en bra shop att handla ett nytt cam-chassi från, gärna billigt ;)