• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    TinkyWinky skrev 2011-06-19 20:17:17 följande:
    en cameleon med blå suflett, den klarblåa, och mörk grå varukorg o mörkgrå sittdel :)

ngn som vet om lådan är stor eller man kan ta hem den på bussen med ett gående barn vid sidan ?
    har inte jätte långt o gå..
    säljer den vagn jag har imon o kommer åka buss o hämta vagnen de 5 km till utlämningsstället..  vill ej vänta till sambon kommer hem från jobbet om den kommer tidigt på dagen :D
    Den är så stor som den behöver vara men ja du ska kunna bära den och ha ett barn om du inte har långt att gå, om den redan har kommit så skulle jag åka innan och ta med den andra vagen och lägga paketet på den annars så hit kommer paketen vid 14-15 tiden men man får hämta dom först efter 17 eller om de va 18 t.om
    Har du beställt från kidzshop?
    ThereseX skrev 2011-06-19 20:28:58 följande:
    Lådan är rätt stor, det är ju även en mindre kartong med topklädseln på sidan om, och det är tungt och otympligt så jag skulle nog vänta på att nån kunde hämta med bil. Min man fick hjälpa mig hem med vår och vi bor typ 100 meter från utlämningsstället.. : ) det är lite krångligt art få ihop jag har världens sämsta tålamod så hade inte min man varit lugn och saklig hade jag nog kastat ut vagnen.. Ha ha
    Fast om hon har beställt från sverige så kommer de i ett paket. ingen av mina camar har skickats i 2 :Obestämd

• imaj

TinkyWinky: Personligen skulle jag vänta på sambon om jag vore du, jag anser att paketet är rätt stort och otympligt. Det väger ju nästan 15kg med alla delarna i så det kan bli lite tungt då det är otympligt.

• piggelinlycka
    Honey1982 skrev 2011-06-19 07:21:01 följande:
    Jag har en Sun Canopy i canvas och använder den nu, den är jättebra. Har inte märkt att det blåser in eller så. Däremot blir det helt klart ljusare i vagnen men dottern verkar inte ha problem att somna. 
    Tack för ditt svar Honey1982! Det låter ju helt klart som att solsufletten är något att fundera på. Du verkar nöjd och att det blir ljusare borde inte vara några problem. Bara det inte blåser in och upplevs som dålig kalla dagar, man orkar ju inte ta av och på beroende på väder Flört 
    Då ska man bara välja färg då Skrattande
  • TinkyWinky

har beställt från kidzshop :)

nej paketet har ej kommit utan ja beställde idag o säljer min nuvarande vagn imon..  

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Noiis
    TinkyWinky skrev 2011-06-19 22:17:17 följande:
    har beställt från kidzshop :)

nej paketet har ej kommit utan ja beställde idag o säljer min nuvarande vagn imon..  
    då kommer den förmodligen på tis efter kl 17
    ring och fråga på utlämningstället vad dom har för tider för att hämta schenker post samma dag dom anlänt. normalt är de efter 17 
  • Noiis

flickor, jag ska flytta med lilla Noa till landet... tror ni han kan sitta i en groda med sina 95 cm? eller är jag knäpp som aktivt letar efter en groda att ha med vinterhjul?

• imaj

Sjukhus mamman: Förra sommaren när jag sålde camen var min dotter 93cm, visserligen hade hon rymts ett tag till men inte i en frog tror jag. Det största problemet var egentligen i liggläget annars hade den nog fått bo kvar.

• TinkyWinky
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-19 23:28:48 följande:
    då kommer den förmodligen på tis efter kl 17
    ring och fråga på utlämningstället vad dom har för tider för att hämta schenker post samma dag dom anlänt. normalt är de efter 17 
    det är efter 17:00 men känner dem väl. så kommer de tidigare får ja hämta det tidigre :)) längtar :))
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • AnPa
    TinkyWinky skrev 2011-06-20 08:16:46 följande:
    det är efter 17:00 men känner dem väl. så kommer de tidigare får ja hämta det tidigre :)) längtar :))
    Har du kollinummer? Var inte helt hundra på att den dyker upp idag, mig tog det 2 dagar att få hem från kidzshop, du beställde igår va?