• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imaj

Jag gillar inte riktigt den här "Johanna"
    www.blocket.se/vi/34440500.htm
    Det är den fjärde annonsen (minst!) hon har ute på Bugaboo, minst en med Bee och sedan flera med Cameleon. Bara jag som blir skeptisk över pris och antal?!

• Noiis
    http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_camemlon_09_Paul_Frank_33607645.htm?ca=11&w=3
    den vagnen har jag kollat massor på.... varför blir den aldrig såld? känner mig lite sorgsen..

Denna vill jag oxå ha.. så snygg!! men absolut inte till de priset iom att den är usa köpt och förmodligen knappt ens kostade de i usa...
    http://www.blocket.se/stockholm/One_of_a_kind_Bugaboo_Cameleon_Marinbla_33584891.htm?ca=11&w=3

• Planon

Hmmmm... 1. Skummis som inte heter Johanna och bor i Malmö Eller helt annan ort och skickar en kopia, stulen eller ingen vagn. 2. En vagntok 3. En som fyndar och säljer vidare. Var en som hade en ozone ute som bodde i ett mindre befolkat område dit man inte tar bilen till över dagen. Lurade folk att sätta in pengar först, de fick ingen vagn.

• Dunderklumpen

SjukhusMamman - Varför länkade du till Paul Frank vagnen för? Vi åker till Salem om två veckor och finns den kvar då så åker den nog med oss hem till Göteborg igen :) Undrar vad maken säger om det barnvagnen var en Gecko på väg dit men blev en Cameleon på väg hem

• Noiis
    Dunderklumpen skrev 2011-06-20 17:01:53 följande:
    SjukhusMamman - Varför länkade du till Paul Frank vagnen för? Vi åker till Salem om två veckor och finns den kvar då så åker den nog med oss hem till Göteborg igen :) Undrar vad maken säger om det barnvagnen var en Gecko på väg dit men blev en Cameleon på väg hem
    HAHA vad skönt då behöver jag inte känna att jag måste åka ända till salem och rädda den
    hihi 
  • AnPa

Jag är 175 cm och blivande maken är 182 cm och frogen funkar för oss båda. En trådvän här har en längre karl som inte kan köra brio happy när den är som mest utdragen men frogen funkar (vet dock inte hur lång han är men skulle gissa på närmare 190 cm)

• annat82
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-20 16:52:42 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_camemlon_09_...
    den vagnen har jag kollat massor på.... varför blir den aldrig såld? känner mig lite sorgsen..

Denna vill jag oxå ha.. så snygg!! men absolut inte till de priset iom att den är usa köpt och förmodligen knappt ens kostade de i usa...
    www.blocket.se/stockholm/One_of_a_kind_Bugabo...

Den första kan man ju undra över. Men sen är jag iofs van vid att många inte tar bort annonserna även om de är sålda. Men den finns kvar alltså?

Dunderklumpen: Den ser faktiskt fin ut och tycker absolut det är ett bra pris Så hoppas den finns kvar då
  • Sweetheartno1

barnliv.com har 50% på ALLT i butiken ! 
    Har precis beställt nya framhjul till reserv ! Två till priset av en .
    Dom har inte mkt kvar av något. Men gå in och kika !! 

• sara1981
    Sweetheartno1 skrev 2011-06-20 17:37:54 följande:
    kod?
    Amilia 2006 Max 2008 Freja 2011
  • Asereht
    Sweetheartno1 skrev 2011-06-20 17:37:54 följande:
    Jag kan inte se att det står något om det eller är jag blind?
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se