• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-20 11:31:14 följande:
    alla hjul passar alla bugaboos vagnar förutom Bee och bee+ förståss
    Oh lord.... nu satte ni griller i huvudet på mej...  
  • Fröken Småland

S-mamman: varför inte behålla Swiften, den passar ju perfekt både på landet och i stan. Eller köp en äldre UJ så har du en billig och tålig vagn läääänge, min åttaåring får plats och vagnen suckar inte ens när även lillebror hoppar på

• TinkyWinky

Ringde kidz shop om vagnen skickas idag o då sa hon att ramen va slut men den skickaades från holland idag men skulle iaf få iväg min beställning senast fredag. ok det funkar bra tänkte jag.

Sen ringde de tbx någon timma senare o de hade iaf fått ihop allt som jag beställt o nu e vagnen på väg till mig, får hem den imon sa hon och då kör de den hem till dörren, perfekt då slipper man vänta på saambon eller ta bussen för o få hem den.
    Så imon om dne kommer hem kommer massa bilder :)) 

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 11:39:35 följande:
    S-mamman: varför inte behålla Swiften, den passar ju perfekt både på landet och i stan. Eller köp en äldre UJ så har du en billig och tålig vagn läääänge, min åttaåring får plats och vagnen suckar inte ens när även lillebror hoppar på
    Men grejen är den att jag vill inte att den ska stå utan att den blir älskad. Har oxå funderat på att skaffa en UJ single istället..... men då ska jag ha en marinblå hihi
  • straw2008
    Planon skrev 2011-06-20 11:03:03 följande:
    Hej! Är lite trögfattad , men då kan man bli lurad att en 2007 är en 10? Eller09? Då finns inget bevis för att den inte är körd i 3 år innan jag köper den såattsäga?
    Alltså vad som står på chassit har ju inget att göra med när den plockades ut. Eller ja en 2007 Kan ju i alla fall aldrig vara äldre än 2007 Tungan ute

Man ska inte gå efter årskull utan efter hur ägaren tagit hand om vagnen, har sett limited denim den med svarta chassit som sett ut som sju svåra år jämfört med vår dåvarande cam som var ett par år gammal (denim med svart chassi hade bara funnits då i 4 månader så den borde inte ens kunnat bli så sliten).

Gå efter skick o strunta i årtal, som vin de blir bara bättre o bättre ha ha
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • imaj
    AnPa skrev 2011-06-20 08:38:39 följande:

Frogen har fått ny klädsel, helröd

Fy sjutton så snygg!!!! Vill ha!! Säg till när du lessnat på den och måste köpa en annan vagn
  • Melvinsmamma

Hej!

Har en liten fråga ang gecko, skulle en cameleon ram passa på geckon? Hur tycker ni en gecko är jämfört med cam? Har nämligen nyss sålt min cam för förmån åt en bee men börjar ångra att jag gjorde mig av med camen o funderar på eventuellt en beg gecko..

Tacksam för svar, e smått förvirrad..

• Melvinsmamma

Och kan man ha en cam ram på en frog?