Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Karma Police, jag bytte camen mot en vintervagn visserligen inte en sunkig utan en UJ breeze på kampanj! 2000;- för en fabriksny från mountain buggys egna sida.
    Och så har jag en bee som är gryym! Även på grusväg och till min lilla 9 mån. Tjej
    På vintern hade jag velat ha en Rejälare vagn

• mammageno

Däcken är hela och vita!

Ja axel o ida är stelt och funkar nog inte på liggdelen. Bättre med skärm eller en aussiefilt då

Brio har annars ett som är precis som ett myggnät men med solskydd, men vet inte SPf en ....

• mammageno

Hihi

Behåll camen och köp en beg bee! Jag har gamla å e sketanöjd! finns billiga på blocket

• mammageno

Det blir som ett A5 kuvert ihopvikt medans buggans har en båge i sig (tror jag)och svårare då... Brios blir stor som ett ägg endast

• mammageno

Jag har med uv kokongen men den skyddar ju inte! Jag beställde en aussies filt ist inspirerad av diskussionen här... Ni har dåligt inflytande på mig!!:-/. !

Gillar inte parasoll inte skärm ( har sunshinekids ) och axel o ida lämnade jag tillbaka när jag hade swiften men jag håller med tyget känns så stelt.

Få se om jag kan ha filten... Annars finns det ju den där snygga blöjvarianten ! Hihi

• mammageno

Jaha, typiskt mig! Har inte känt på den ju!

Det var en som jag såg på blocket med skiphop väska i svart som jag mailade på men de var sålda då, det var ett tag sedan var det du?

• mammageno

Jag får väl sälja min med då.... Sk*t!

• mammageno

Lite ot men: tror du jag kommer ångra att jag valde chilli?

• mammageno

Åh vad gulligt !känner mig lugnare nu . Jag fick värsta visionen att de var som buggas dyna... Blä... Och jag har ju ångerrätt annars...

Ja hoppas chillin är fin

• mammageno

Hoppas det! Jag hade ju en Swift i chilli och ville hellre haft flint men när jag fick den så gillade jag det röda. Dottern är en "röd" person.

Så been är rosa i olika nyanser och breezen röd, jösses vad tjejigt! Jag som gillar både grönt och gult o blått , jag har ju dem med, får varva lite...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21