• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • LHUF
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-07-06 14:40:53 följande:
    Vi bytte för någon vecka sedan, min lilltös blir 6 mån nu den 10:e.
    Hon vantrivdes absolut inte i liggdelen men ville gärna sitta upp, låg och gjorde sit-ups konstant.
    Nu får hon sitta i mellanläget och är såååå nöjd.
    vi får prova helt enkelt. har fått på den nu iaf,. det enda jag kan tänka är hur benen blir när han ligger ned helt, om det blodet rinner ned från fötterna?  
    Tilde 080319, hugo 110203
  • FridaKarin

Hej. Ska skar köpa vagn och undrar vad som är så himla bra med bugaboo? För de är ju inte fina. Men kan tänka mig att köpa en sån vagn om det är den bästa! 

• Joddan

Fridakarin
    Vad är det du kommer in o säger? Inte fin, vilken svordom. De är ju jättefina och superbra!!! Heheeh...

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-07-06 15:47:10 följande:
    Asereht: nej jag tror INTE att de byter material men jag tycker verkligen att de skulle göra den i frotté
    Tycker också att frotté vore nice.
    FridaKarin skrev 2011-07-06 15:52:35 följande:
    Hej. Ska skar köpa vagn och undrar vad som är så himla bra med bugaboo? För de är ju inte fina. Men kan tänka mig att köpa en sån vagn om det är den bästa! 
    Lätt, smidig, enkel att förändra, användarvänlig osv. Men smaken är som baken, en del gillar den inte alls även om de flesta här inne älskar bugaboo.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Joddan

*skämt såklart* alla har olika smak. Men om du inte ens tycker om dem så skulle inte jag köpa den.
    Jag skulle aldrig köpa en bara för att alla säger det...

• annat82
    Joddan skrev 2011-07-06 16:11:50 följande:
    *skämt såklart* alla har olika smak. Men om du inte ens tycker om dem så skulle inte jag köpa den.
    Jag skulle aldrig köpa en bara för att alla säger det...
    Äh, jag tyckte också de var fula som stryk från början *går och gömmer mig*
    men ju mer jag såg dem och när det var det enda dottern trivdes i desto mer gillar jag ju den. Den växer på mig än idag och skulle absolut inte vilja vara utan. Om nästa dotter inte gillar buggan får jag nog byta till någon med bättre smak
    Så vissa går ju att omvända också Eller så tog jag bara mitt förnuft till fånga helt enkelt
  • annat82

Vet inte om jag gillar den nya dynan, måste kanske vänja mig. Gillar iden att de sitter fast ordentligt. Gillar inte materialet i den som finns och gillar faktiskt sittdelöverdragen en del ändå. Man kan ju lätt välja att använda dem eller inte.Får väl se, måste nog köpa en åtminstone när de kommer

• FridaKarin

Jag tycker bara att den ser så hård ut. Men har förstått att alla som har den älskar den massor. Även barnen. 

• Asereht

Jag tyckte Bugaboo var fula som stryk förr. Nu tycker jag bara att den är ganska ful. Mer coolt ufostuk än snygg faktiskt.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se