• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bebbe10
    cirkuspuman skrev 2011-07-07 23:01:20 följande:
    Jag har färgat en solblekt sittdel svart med Panduros textilfärg Palett som jag svampade på och det blev super bra
    Tack det ska jag testa Glad
  • bebbe10
    cirkuspuman skrev 2011-07-07 23:01:20 följande:
    Jag har färgat en solblekt sittdel svart med Panduros textilfärg Palett som jag svampade på och det blev super bra
    En fråga bara.

Är det svårt att göra det?

Läste om det på deras sida och det står att man ska använda strykjärn?
  • SchumiFerrari

Ska lämna originalsuflett till min sömmerska idag. Blir blått Cars tyg på utsidan och blått på insidan. Mörkblå kantband.

• killenkott

Har precis fått hem min organizer till bee+,så grymt besviken...
    Sitter ju som skrutt. Någon som har lust att visa hur ni satt fast era? Helst på handtaget då ...

• Joddan

Jag har satt min organizer på ryggen då jag har sonen framåt. Men när lillan åker så används den inte då som du säger tycker jag den hänger dåligt på handtaget men super på ryggen!

• jobbel

Jag tycker den sitter bra på handtaget men om jag ska gå längre sträckor brukar jag sätta den på sidan av handtaget istället så man kan hålla i bättre. Jag trär dom två övre remmarna igenom plastöglorna vid locket så det skrovliga lite gummiaktiga (?) kommer runt handtaget. Svårt att förklara, men inte lättare att fota heller :)

Jag är dock besviken på att Bugaboo lanserar väskan som att den passar alla deras vagnar på flera olika sätt när det sedan står i instruktionsboken att man inte får ha den på handtaget på Bee utan bara på ryggen. Jag vill inte ha mobilen alldeles bakom sonens huvud så jag har på handtaget iallafall. Och tycker som sagt att den sitter bra där.

• imaj

Jag funderar lite på hur mycket det ryms i organizern... Ryms det så att man klarar sig iväg med två barn någon timme, varav ett nyfött blöjbarn?

• zasata
    imaj skrev 2011-07-08 20:20:55 följande:
    Jag funderar lite på hur mycket det ryms i organizern... Ryms det så att man klarar sig iväg med två barn någon timme, varav ett nyfött blöjbarn?
    Ja det gör du en flaska, lite våtservetter, två blojor en påse och lite kex till den andra :)
  • imaj

zasata: Tack för svar ! Angående säljmarknaden; tycker det verkar vara väldigt svårsålt och lugnt just nu och finns knappt ute något att köpa heller ;-P