• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Men tycker ni då att EJ Brio o "de" är snygga? Eller teutonia??? Hängsufletter och plastchassin?

• Allimac 2004
    FridaKarin skrev 2011-07-06 16:41:17 följande:
    Jag tycker bara att den ser så hård ut. Men har förstått att alla som har den älskar den massor. Även barnen. 
    Jag tycker den är supersnygg men den käns ganska bräcklig och tyvär hatade min son den så den fick flytta ca 6 månader :-/
  • annat82
    Joddan skrev 2011-07-06 18:35:38 följande:
    Men tycker ni då att EJ Brio o "de" är snygga? Eller teutonia??? Hängsufletter och plastchassin?

Gillar faktiskt Emmaljunga, framförallt de klassiska och helst med liggdel, och de är ju ganska lika brio då..
    Gillar däremot inte Sing och Go.
    LHUF skrev 2011-07-06 19:22:35 följande:
    eller stokke vagnen?  den är ju sjukt ful..  

Håller helt med. Men måste ju nästan undra lite om man skulle kunna börja gilla den också
  • Cancel

Här kommer en potentiellt stendum fråga men men.. Har en begagnad Bugaboo på G där regnskydd saknas, visst fan måste det finnas "universal-regnskydd" som passar till de flesta vagnar eller blir det till att punga ut för ett orginal?

Tips, tack!

• Fröken Småland

Jag såg ett superfint i genomskinlig mjuk plast från BabyDan idag, någon som provat om det passar eller om det blir cirkustält (passar till danska jättevagnar)? Någon hade väl Gaia

• Asereht
    Cancel skrev 2011-07-06 21:09:59 följande:
    Här kommer en potentiellt stendum fråga men men.. Har en begagnad Bugaboo på G där regnskydd saknas, visst fan måste det finnas "universal-regnskydd" som passar till de flesta vagnar eller blir det till att punga ut för ett orginal?

Tips, tack!
    jag har ett vanligt Brio regnskydd och ett Axel&Ida. Universalregskydd funkar utmärkt.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • cirkuspuman
    Asereht skrev 2011-07-06 17:25:56 följande:
    Jag tyckte Bugaboo var fula som stryk förr. Nu tycker jag bara att den är ganska ful. Mer coolt ufostuk än snygg faktiskt.
    Jag instämmer  
    Älskar min Bugga men tycker inte att den är särskilt snygg, då tycker jag vår P&T och EL cc är snyggare  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸