• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-07-29 15:19:45 följande:
    Nope, grön solsuffla finns bara i fleece dessvärre.
    Det var det jag trodde. Grön canvas vore annars väldigt snyggt, tycker Bugaboo skulle göra ett gräsgrönt topset. Det skulle iaf jag köpa!
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • thj
    ÄrtaMärta skrev 2011-07-29 16:49:55 följande:
    En fråga till alla er som varit tvugna att reklamera era vagnar.
    När ni har fått ett nytt chassi exempelvis så har man ju ävet ett nytt chassinummer. Har ni registrerat in den nya på bugaboos hemsida?
    Har ni fått ett nytt kvitto eller är det den gamla som gäller fortfarande?
    Har du fått ditt chassi utbyt så har bugaboo det i systemet :) så de har båda dina serie nr :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Surkatt

Jag har köpt en frog!!!! Tack Anpa för titten, klämmandet och tipset... Nu sitter jag här med en hel massa grejor dessutom...  Så med sex vagnar i garaget måste jag kanske börja sälja av lite nu ändå... För husfridens skull om inte annat...

• Surkatt

Anpa: Jag försökte pruta, men hon var ganska tuff, och jag var ju såld (och hög på frog efter att precis ha träffat dig) så hon hörde väl att jag inte skulle backa ur... 3800 fick jag den för. Med alla grejor till. 
    (frog chassi-08, camram med brun bas, brun solsuflett, sand solsuflett, orange topsett i fleece, ståbräda, mugghållare, och en dyna) 

Den bruna är i kanonskick! Jättefräsch verkligen... Men då behöver jag ju köpa en annan bas... Denimen ska jag sälja iväg...  Ska fundera, för den är faktiskt mycket snyggare än jag trodde att den skulle vara. Kakaobrun rätt och slätt.  

OOOOOOH jag är så glad!

Ska bara malla av dynan och sen kan jag sy egna! Jippiii!!  

• Surkatt

Okej, nu haglar det köpesförfrågningar i min inbox. Jag hade ju tänkt att sälja hela vagnen (denim camen) för jag tänkte att man nog får mer för en komplett vagn... Vad tror ni? Om jag skulle sälja den i delar i stället?  Gör jag en brakförlust då? 

Fattar att det är svårt att sia om vad folk är beredda att betala, men gissningsvis?  

• Surkatt

Hm.... ena pluppen på bumpern är trasig... Har jag drömt att jag sett frågan förut nån gång, ifall man kan köpa bara plupp? Nån som vet?