• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt

Vad det är underbart att ha er experter som kan svarapå alla mina dumma frågor...

• Joddan

En kär blocketköpare ringde o sa "hur mkt släpper du vagnen för?" "Men har du inte den tio procentiga prutmånen som gäller när man köper via annonser på nätet?" NEJ PONEHEAD! Vem har skrivi den regeln liksom?
    *hoppas det inte var nån av era karlar som ringde"

• spigg
    Joddan skrev 2011-07-29 13:06:50 följande:
    En kär blocketköpare ringde o sa "hur mkt släpper du vagnen för?" "Men har du inte den tio procentiga prutmånen som gäller när man köper via annonser på nätet?" NEJ PONEHEAD! Vem har skrivi den regeln liksom?
    *hoppas det inte var nån av era karlar som ringde"
    Haha, den prutmånen känner inte jag heller till! Fast jag brukar kunna tänka mig ett något lägre pris. När jag skulle sälja min Bee ville jag ha 4000 för den, så jag la ut den för 4300 och köparen prutade 300 kr på plats. Hon blev nöjd, jag blev nöjd. ;)
  • Asereht

Spott - Det är ju precis så man gör! Sätt ut med prutmånen så köparen kan pruta ned till det man vill ha. Köper de flr utsatt pris så är det en trevlig bonus. Prutas det så känner sig köparen mer nöjd och själv är man nöjd eftersom man fått vad man vill ha. :)

• Asereht

Finns det solsufflett i grön canvas?Har för mig att det inte gör det men ibland har man ju inte så god koll som man tror att man har.

Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Asereht

Jag var förresten på Grönan igår och eftersom jag är en total barnvagnsnörd så noterade jag så klart att det vagnmärke man såg mest av var Bugaboo! Cool Såg ingen donkey dock. en hel del uj och babyjogger i olika utföranden (classic, city, mini...). De vanliga välanvända och slolbekta emmaljungorna och brio får man inte glömma förstås.

Konstaterade snabbt att vanligaste färg är grå eller brun, förvånandsvärt få färgglada suffletter och inte en enda solsuffla.

• Asereht
    AnPa skrev 2011-07-29 15:03:35 följande:
    Visst är Stockholmare trista?
    Väldigt grå eller bruna iaf. Drömmer