• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Kolla in annonsen på blocket. En CAM med vita framhjul ?!

• spigg
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-19 15:37:14 följande:
    Oj! Men.. hur snygga ser de ut efter typ tre meters promenad?
  • Asereht
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-19 15:37:14 följande:
    Vad knäppt det ser ut! Är det hjul tillhörande den vita special edition varianten tro? Bas Kosters?

För den som inte sett så ser den ut så här:

http://1.bp.blogspot.com/_DovQd-c9AJk/SaaBeABgm1I/AAAAAAAAAH4/XnzTkMDx4QU/s320/bas+kosters.jpg
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • spigg
    Asereht skrev 2011-08-19 15:59:40 följande:
    Vad knäppt det ser ut! Är det hjul tillhörande den vita special edition varianten tro? Bas Kosters?

För den som inte sett så ser den ut så här:
    Förlåt men det där var inte snyggt. Jag kommer att tänka på boken "Mamma Mu städar". Ni som läst den med era barn vet vad jag menar... ;)
  • Asereht
    spigg skrev 2011-08-19 16:13:32 följande:
    Förlåt men det där var inte snyggt. Jag kommer att tänka på boken "Mamma Mu städar". Ni som läst den med era barn vet vad jag menar... ;)
    Jag har inte läst boken men, nä den är inte snygg! *ha ha* Ser ut som en utspejsad dockvagn tycker jag. Men den är kul.
  • Taxi

En fråga som kanske inte är helt och hållet Bugaboo-relaterad, men jag kör ändå: hur viktigt tycker ni det är att ha ett babyskydd som går att använda på vagnen?? Hade inte ens en bil när vi fick första barnet, så detta känns lite överkurs. Men om det nu är livsviktigt, vilket babyskydd (som funkar med Cameleon) ska man satsa på?

• Asereht
    Taxi skrev 2011-08-19 16:16:45 följande:
    En fråga som kanske inte är helt och hållet Bugaboo-relaterad, men jag kör ändå: hur viktigt tycker ni det är att ha ett babyskydd som går att använda på vagnen?? Hade inte ens en bil när vi fick första barnet, så detta känns lite överkurs. Men om det nu är livsviktigt, vilket babyskydd (som funkar med Cameleon) ska man satsa på?
    Personligen tycker jag itne att det är viktigt alls. Har aldrig någonsin haft det.
  • telgebo

Upptäckte nu när jag skulle gå in i bildtråden att den är låst för medlemmar. Kan man få medlemskap där tro? Jag är en Cameleon ägare och skulle gärna vilja se era fina vagnar.

Gravid v.30+5 BF 23/10 Bara 65 dagar dit
  • Asereht
    telgebo skrev 2011-08-19 16:30:42 följande:

Upptäckte nu när jag skulle gå in i bildtråden att den är låst för medlemmar. Kan man få medlemskap där tro? Jag är en Cameleon ägare och skulle gärna vilja se era fina vagnar.

Då får du klicka på ansök.
  • jakthustru

Jag har sett "Mamma mu coh kråkan" och det var ärligt talat exakt det jag tänkte på när jag såg vagnen. Är den lackad så från fabrik eller det är ett hemma-fix?