• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    passau skrev 2011-08-17 07:56:20 följande:
    bugaboo, Phil and teds och UJ har samma leverantör tror jag,,, kan inte komma ´på vad dom heter, men jag kom i kontakt med dom via svenska åf på phil and teds hemsida...

World Wise Baby, men har de bugaboo åxå?
  • kittel

Hej!
    Jag har precis packat upp min nya Cameleon och den är förstås JÄTTESNYGG! Men, handtaget vickar någon centimeter fram och åter hela tiden , ska det verkligen sitta så, det känns lite ´rappligt´. Alltså inte upp och ner, att det glider, utan i fästet i navet i chassit, där man sätter fast stolen/liggdelen. Någon som vet?

• TinkyWinky
    kittel skrev 2011-08-17 12:34:24 följande:
    Hej!
    Jag har precis packat upp min nya Cameleon och den är förstås JÄTTESNYGG! Men, handtaget vickar någon centimeter fram och åter hela tiden , ska det verkligen sitta så, det känns lite ´rappligt´. Alltså inte upp och ner, att det glider, utan i fästet i navet i chassit, där man sätter fast stolen/liggdelen. Någon som vet?
    va kul. tuyckte oxå detva konstigt när ja först packa upp vagnen. men man vänjer sig, nu e det absolut inget som stör mig. :)
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • kittel

Tack för svaren! ja, man vänjer sig nog. Jag har haft en vibe innan och den är ju lite tyngre och mer robust, och jag har ju bytt för att få en lättare vagn, ändå är det just det  som känns konstigt Flört Jag lägger in lite bilder i bildtråden vid tillf'älle, för min vagn måste bara vara den finaste buggan av alla...:)

• kittel

Joddan: det blev en Deep purple. mycket nöjd med valet. Nu kan man kolla bildtråden om man vill Glad

• bohusbebis

Kittel, va snyggt med deep purpel och mörkblått!
     Uv-nätet, hur sätter man fast det? Har inte sett det försäljning nånstans... har kanske inte letat tillräckligt noga... 

• jakthustru

Jag har (troligen) bestämt mig för en deep purple cam, men ja kommer inte veta könet i förväg. Blir det tokigt med lila om det blir en kille, eller vad tycker ni?

• Lillla My
    kittel skrev 2011-08-17 14:17:25 följande:
    Joddan: det blev en Deep purple. mycket nöjd med valet. Nu kan man kolla bildtråden om man vill Glad
    Den var snygg, och med mörkblå åkpåse till såg den riktigt hösthärlig ut!