• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Äntligen dax
    Lillstroem skrev 2011-10-02 16:02:05 följande:
    Jag handlade från babycare.nl och det funkade fint... Snabb leverans och bra mailkontakt, hyfsat billig frakt, har beställt lite mer saker därifrån sen och har bara gott att säga om dem.
    Tack för svaret! Har hört fler här på FL som handlat därifrån så det verkar ju faktiskt som en sida man skulle våga sig på. Priset ligger för närvarande på 849 Euro så det är ju helt klart billigare än i Sverige.

Billigast jag hittat är en sida som heter babyhuyswebshop.nl som just nu tar 765 Euro. Men jag vågar inte riktigt även om jag hittat bra recensioner på internationella sidor. Litar nog mest på vad som sägs på FL faktiskt
  • Äntligen dax
    Brook123 skrev 2011-10-02 16:23:23 följande:
    Vad innebär Bugaboo cameleon + som säljs för 849 på babycare.nl?
    Jag vet inte heller vad cameleon + är men det verkar vara någon uppdaterad variant med någon liten ändring iaf.
  • s07

Pluset Står bara att det är clipfästen på hantaget, punkteribgsfria däck ...dvs inget nytt egentligen

• Äntligen dax
    s07 skrev 2011-10-02 17:15:34 följande:
    Pluset Står bara att det är clipfästen på hantaget, punkteribgsfria däck ...dvs inget nytt egentligen
    Ok, något som funnits länge egentligen? Då behöver man iaf inte bry sig om det när man kollar runt och jämför.
  • cirkuspuman

Joddan: vad bra! Det var exakt samma sak här efter att vi fällt ihop den en gång och sedan fällt över styret en gång klickade den rätt igen jag har provkört och det funkat finfint

• Joddan

Jag har kört min idag också med barn i och bräda o min funkar också kanon! Tur att jag inte lämnade in den för 600:-. Nu köpte jsg ju nytt chassi men det kan jag ju sälja. Frogchassin är rätt poppis . Och nu är det tvättat o smörjt ordentligt