• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Äntligen dax

Ser i trådstarten att ni skrivit att man inte ska fråga om begagnatpriser men jag chansar och frågar ändå vad man brukar få ge för ett begaganat topset? Visst kostar det ca 1200 kr nytt? Är det någon prisskillnad på canvas och fleece? Är helt lost märker jag...

• Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-10-03 16:05:23 följande:
    yeees du är bäst!

tackade för dem i snackis
    Jag har ju varit lite off, så jag har missat det
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Noiis
    laris skrev 2011-10-03 12:18:22 följande:
    Hej,

Hoppar in i tråden. Är gravid med första barnet så förlåt om jag ställer lite dumma frågor. Vet du hur deras garanti fungerar? Tyckte att priserna var fina.
    Fungerar precis som överallt finns flera i tråden som har beställt av dom och även reklamerat till dom och det har alltid funkar bra. själv har jag bara handlat i den faktiska butiken  
  • mini75
    Joddan skrev 2011-10-03 13:08:53 följande:
    Frk småland

Jag blev för snål använder syskonvagn sååå sällen (ett par gånger i veckan) så jag köpte en phil and teds explorer med hammeread syskonsits istället. Är jääättenöjd med bytet, och mellanskillnaden prisnivå böev 7 papp.. Kan ju nästan köpa den där donkeyn nu på blocket hahahah.

Den har jag oxå haft, ptn alltså - med samma kombination som du:) Det funkade bra men sen blev jag sugen på en UJ duo som jag kör nu! Omväxling förnöjer;)
  • s07

Toppset kan man få för allt mellan 100 och 700, beroende på popularitet, exklusivitet osv. Bugaboo specificerar cancer/ fleeceegwnskaper på hemsidan tror jag!

• faceprimer

Är det meningen att chassit ska gå att dra några få centimeter upp och ner, (menar inte höja och sänka styret så, att det är glapp där i. För det är det inte) utan endast att de är några centimeter när man drar upp och ner med själva styret. Tänk att ni ska lyfta upp vagnen genom att dra styret uppåt. Svårt att förklara, förstår ni hur jag menar? Det är liksom inte helt stilla, utan går somsagt att dra några få cm. men har läst flera som har så, så det ska kanske vara så?

* I väntan på vår älskade bebis, 15 mars 2012 *
  • faceprimer

Vet inte om jag skrev i rätt tråd förresten, men hoppas det är okej att jag frågade här

• Äntligen dax
    s07 skrev 2011-10-03 17:38:00 följande:
    Toppset kan man få för allt mellan 100 och 700, beroende på popularitet, exklusivitet osv. Bugaboo specificerar cancer/ fleeceegwnskaper på hemsidan tror jag!
    Hmm...hittar inget om topseten i fleece någonstans. Inte på deras hemsida eller i någon svensk nätbutik. Är det en originalprodukt?
  • Noiis
    faceprimer skrev 2011-10-03 17:47:06 följande:
    Är det meningen att chassit ska gå att dra några få centimeter upp och ner, (menar inte höja och sänka styret så, att det är glapp där i. För det är det inte) utan endast att de är några centimeter när man drar upp och ner med själva styret. Tänk att ni ska lyfta upp vagnen genom att dra styret uppåt. Svårt att förklara, förstår ni hur jag menar? Det är liksom inte helt stilla, utan går somsagt att dra några få cm. men har läst flera som har så, så det ska kanske vara så?
    Ja så ska det vara dels för att man ska kunna "svänga över" styret och dels för att det är en del i själva fjädringen
  • faceprimer
    Noiis skrev 2011-10-03 18:02:20 följande:
    Ja så ska det vara dels för att man ska kunna "svänga över" styret och dels för att det är en del i själva fjädringen

Tack snälla för ditt svar