Inlägg från: Armani |Visa alla inlägg
  • Armani

Bugaboo-tråd nr 21

MiaEd skrev 2010-07-29 13:34:22 följande:
    Jaha, det råkade inte jag ut för.. Jag prutade ner 400, från 2900 :)
    Bra affär där

Sitter och kollar på lite skötväskor (jisses, sambon kommer väl gå i taket ), är Bugaboo's egna bäst eller går det bra med nästan vilken som? Är mest inne på en Skip hop tror jag men det finns ju så oändligt många olika märken och modeller Drömmer
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Armani

Jag är sugen på en Skip Hop Duo Deluxe tror jag Drömmer Nån av er som har den? Funkar den bra till vagnen?

• Armani
    lilyanna skrev 2010-07-29 21:49:20 följande:

Armani; jag fick vagnen såld så nu letas det verkligen efter en bugga här med!
    När tror du att du får din vagn?

Va roligt
    Det strulande med Bussgods igår för säljaren och till sist fick det bli Posten ist, nu då jag kollade så står det att det var nåt fel på streckkoden så försändelsen kan bli försenad Men den var i Örebro nu iaf och det är ju inte sååå långt ifrån Ö-vik iaf

Du får verkligen hålla ögonen öppna nu då, det verkar som att man måste vara snabb som ögat på annonserna som dyker upp!
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-29 22:01:39 följande:
    Okej, blev det mycket dyrare med posten att skicka? Då kanske du inte får den förrän på måndag då!

Ja, jag håller ögonen öppna överallt men det kan nog bli lite svårt med budgeten man har...men jag håller tummarna ändå! Det jobbiga är just att man kanske blir tvungen att köpa vagnen osedd, men vi får se om det går att lösa även det.
    Ja det blev dyrare, 473:- hamnade det på men säljaren stod för det

Men nog tror jag du ska klara budgeten på 4000:-, om du inte tvunget vill ha en Cam förstås. Köpa vagn osedd är iofs inte det mest optimala kanske, men jag har gjort det fyra gånger nu och har hittills inte blivit missnöjd, hoppas på samma tur nu oxå. Kräv många bilder i alla möjliga vinklar!
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-29 22:17:22 följande:
    Helst vill jag ju ha en Cam, men vi får se vart det slutar, har mailat på lite vagnar men inte fått svar ännu. Varför ska alla ha semester nu för?

Det låter bra, då kanske jag vågar jag med då...men man får räkna med dryga 350-500:- för frakten, bra o veta!
    Jag håller tummarna för att du har gjort ett bra köp o vill såklart se bilder sen!
    Japp, bilder kommer sen
    Ja det är lite synd att vissa inte har bättre koll på sin mejl oxå då dom lägger ut sin annons. Jag tex har rätt svårt att kunna få prata ostört på dagarna iom att jag är själv hemma med två små och då blir det så mycket enklare att kunna prata via mejl ibland. Men jag håller tummarna för dig, idag är ju en ny dag med förhoppningsvis nya annonser
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-30 08:03:54 följande:
    Ja, jag har det som du...två barn att hålla reda på vilket inte alltid gör det så lätt att prata i telefon. Men ska man köpa vagn så blir jag nog tvungen till det.

Hoppas på lite svar idag och tur...först på tur idag blir till att sälja av den gamla ståbrädan.
    Har du sett Frog'en som finns ute nu? Den röda? Det var ju ett bra pris på den iaf Hoppas du blir av med ståbrädan i ett nafs!
  • Armani
    Caeruleus skrev 2010-07-30 14:32:07 följande:
    Jippi!!! Mitt paket har kommit...nu skall jag iväg och hämta vagnen....tjohooo
    Va kul!
    Väntar spänt på mitt paket jag oxå, men det börjar närma sig, är inte allt för många mil bort nu
  • Armani

Vår lilla kille protesterar oxå vilt i liggvagnen Han har ända sen han föddes varit en som älskar att vara nära och ska helst sitta slimmad på en 24 timmar om dygnet Nu har det *peppar peppar* blivit liiite bättre här hemma och jag hoppas att det ska bli bättre i vagnen oxå så jag inte måste byta till sittdelen allt för snart, han blir 3 månader till veckan. Selen älskar han isserligen, men det är ju SÅ varmt!

På måndag bör vagnen dyka upp, som jag längtar!

Liliyanna Har du fått nåt napp än?

• Armani
    lilyanna skrev 2010-07-31 21:04:42 följande:
    Jag har eventuellt en vagn på gång, försöker dock få tag i min svåger å se om dem kan hämta upp vagnen på hemvägen från deras resa imorgon, det skulle underlätta oerhört då jag slipper frakten.

Förstår att du längtar, det skulle jag med göra!
    Idag lånade jag grannens vagn, funkade bra men det märks att min son inte är van/gillar att sitta framåtvänd i vagn utan han vill gärna se mig hela tiden...med andra ord, ännu en anledning till att skaffa bugga så han kan sitta åt mitt håll
    Va roligt! Är det en cam eller frog? Hoppas du får tag i dom och slipper frakten då
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-31 22:37:00 följande:
    Det är en cam. Tyvärr så är deras bil fullastad så vagnen får inte plats...det blir till att få den skickad i så fall.
    Äsch då, va synd Men du tänker slå till ändå eller?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21