Inlägg från: Armani
|
-
-
Skoj! Vad är det för årsmodell? färg? pris?lilyanna skrev 2010-08-01 10:13:16 följande:Ja, det tänker jag nog göra
-
Låter ju himla fintlilyanna skrev 2010-08-01 11:19:50 följande:Ja, visst är det skoj! Det är en 07:a fast med nytt chassi som är oanvänt. Färg är grå bas o svart fleece, priset diskuteras fortfarande.
Hoppas du får till ett schysst pris nu!
-
Nu har vagnen anlänt
Fast jag har inte kunnat hämta den än då sambon har bilen och jobbar sent, antar att det inte är så lyckat att slänga upp paketet på tvillingvagnen med två barn i kanske 
-
Haha, eller hurlilyanna skrev 2010-08-02 14:53:38 följande:haha, det vore nåt
Hoppas att du blir nöjd!
Jag hoppas det jag med
Hur har det gått för dig? -
Tja, det är väl lite drygt 2 km enkel vägSjukhus Mamman skrev 2010-08-02 16:01:26 följande:Jag har kört barnvagnspaket på singelvagnar
det går! men jag skulle inte göra det om man har långt att gå hem 
Haha, nä men jag får nog försöka få med karln och hämta det ikväll ist, kanske bäst så
-
Hörrni tjejer, hur tusan får man bort sufletten från bågen/bågarna?

-
Å så en annan fråga, funkar liggdelslocket till cam på en frog?
-
yrväder skrev 2010-08-03 19:50:38 följande:Nej, inte om du har liggdelsbasen till frogen. Locket till camen sätts fast med dragkedja.Tack tack!yrväder skrev 2010-08-03 19:51:27 följande:Dra upp bågarna från fästena, sen drar du bara ut bågarna ur tyget.
Fick hem vagnen nu ikväll men den hade tyvärr inget liggdelslock, vart kan man köpa det tro? Annars ser den helfin ut och imorrn får det bli premiärtur
-
Har suttit och kikat efter nån usa-sida att beställa ifrån men hittar inte, kan vara jag som är dålig att leta oxå (högst troligtyrväder skrev 2010-08-03 22:43:56 följande:Du får nog kika på blocket och tradera, eller sätta dig och sy
Eller beställa från usa.
). Skulle iofs kunna sy ett, men lillen är redan tre månader och kommer nog inte använda liggdelen nåt längre tag ändå så jag vet inte om jag ids lägga ner nån större energi på det