Inlägg från: Armani |Visa alla inlägg
  • Armani

Bugaboo-tråd nr 21

Då ska jag kika runt lite Har sett att dom börjat ta slut på flera ställen så det är väl bäst att skynda nu då

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Armani

Är sugen på en ny sittdelsbas och sitter och kikar på Kidzshop men blir så fundersam på hur färgerna är Obestämd Tänkte att ni kanske vet!
    Är sugen på en grå eller en klarblå, men den grå som visas ser så mörk ut (den heter ju iofs mörkgrå, men finns det alltså två olika grå?), och den blå vet jag inte om det är just den blå jag tänker på (den benämns som den gamla blå)... Verkar som att dom inte har nån av dom färgerna jag vill ha va? Vet ni isf nåt annat ställe som säljer sittdelsbasen bara?

http://kidzshop.jetshop.se/sittdelskladsel-bas-till-bugaboo-cameleon-p-228-c-389.aspx

• Armani

Tack hörrni {#emotions_dlg.flower} I galleriet såg man ju MKT bättre hur färgerna ser ut!
    Men nu blev det nästan ännu svårare då bägge fanns ändå Blå eller grå, grå eller blå... Den blå är ju sååå fin! Samtidigt gillar jag den grå oxå och det kanske är lättare att välja färger med topset till den Drömmer Äsch va svårt!

• Armani
    annat82 skrev 2011-02-01 12:41:36 följande:
    Jag tänkte så när jag köpte den grå, att det var lättare att matcha, men har hittills inte hittat nån färg som jag tycker går dåligt med den blå. Kanske beige eller så då, men det har jag inte.

La just upp en till bild med den blå basen i bildtråden Gillar verkligen den blå, den grå ligger mest och samlar damm, men där är ju min åsikt, väldigt många väljer ju ändå den grå och tröttnar man kan man ju byta igen om man vill
    Va kul att höra Glad
    Kikade nu igen och ser att det inte fanns någon varukorg i den blå färgen, skit! Skrikandes
  • Armani
    Armani skrev 2011-02-01 12:52:49 följande:
    Va kul att höra Glad
    Kikade nu igen och ser att det inte fanns någon varukorg i den blå färgen, skit! Skrikandes
    Jo nu hittade jag
  • Armani
    annat82 skrev 2011-02-01 13:07:36 följande:
    Tänkte ju att det skulle vara lättare, men som sagt beige eller möjligtvis offwhite topset kanske inte passar jättebra till den blå. Har inte testat, men svart, orange, rosa(mörkrosa), rött, mörkblått, PF colorblocks tycker jag funkar alldeles utmärkt. Skurvy har jag inte testat till den blå så det vet jag inte och övriga färgerna har jag inte så de har jag inte heller testat
    Tänkte från början att 2 topset kan väl kanske räcka. Tji fick ja

Väntar bara på de nya färgerna som ska komma nu
    Hmm, ja det får nog bli den blå tror jag Skrattande Det känns som att om jag ändå skulle vilja ha en grå bas senare så är den lättare att få tag på, kanske tom kan fynda på Tradera eller Blocket Glad Just den blå har iaf inte jag sett så mkt av.

Ja färger är skoj att leka med, helst på vagnar Har en röd bas just nu, men är som sagt sugen på något nytt Glad
  • Armani
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-01 17:35:15 följande:
    vet du vad... nu e de ju möjligt att dom har fått tag på eller har hittat några klarblåa baser på lager. men dom ska annars vara slut! så jag skulle ringa och dubbel kolla så dom verkligen har den blåa basen så du inte blir besviken om du får hem en marinblå.
    Jasså, ja då ska jag skynda mig att höra mig för! Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Armani

Jag hade ju bestämt mig för en klarblå bas, men tycker den grå med klarblå top till är så himla fin den med! Usch en sån beslutsångest! Men ska nog försöka få tag på en begagnad grå sittdel+varukorg tror jag så kanske man kan hålla priserna nere lite Flört

• Armani

Vad tror ni om detta hörrni, ni som kan.. Har köpt ett par cam swivelhjul till min frog av en privatperson, men tycker att dom går trögt då jag jämför med dom jag haft  Tror ni man bara kan smörja upp dom så blir dom bra igen? Och med vad? 

• Armani
    AnPa skrev 2011-02-21 17:28:46 följande:
    @ Armani: testa silikonspray :)
    Tack, då ska jag göra det Vart kan man köpa det tro?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21