Bugaboo-tråd nr 21
Då ska jag kika runt lite
Har sett att dom börjat ta slut på flera ställen så det är väl bäst att skynda nu då ![]()
Då ska jag kika runt lite
Har sett att dom börjat ta slut på flera ställen så det är väl bäst att skynda nu då ![]()
Är sugen på en ny sittdelsbas och sitter och kikar på Kidzshop men blir så fundersam på hur färgerna är
Tänkte att ni kanske vet!
Är sugen på en grå eller en klarblå, men den grå som visas ser så mörk ut (den heter ju iofs mörkgrå, men finns det alltså två olika grå?), och den blå vet jag inte om det är just den blå jag tänker på (den benämns som den gamla blå)... Verkar som att dom inte har nån av dom färgerna jag vill ha va? Vet ni isf nåt annat ställe som säljer sittdelsbasen bara?
http://kidzshop.jetshop.se/sittdelskladsel-bas-till-bugaboo-cameleon-p-228-c-389.aspx
Tack hörrni
I galleriet såg man ju MKT bättre hur färgerna ser ut!
Men nu blev det nästan ännu svårare då bägge fanns ändå
Blå eller grå, grå eller blå... Den blå är ju sååå fin! Samtidigt gillar jag den grå oxå och det kanske är lättare att välja färger med topset till den
Äsch va svårt!

Det känns som att om jag ändå skulle vilja ha en grå bas senare så är den lättare att få tag på, kanske tom kan fynda på Tradera eller Blocket
Just den blå har iaf inte jag sett så mkt av.
Jag hade ju bestämt mig för en klarblå bas, men tycker den grå med klarblå top till är så himla fin den med! Usch en sån beslutsångest! Men ska nog försöka få tag på en begagnad grå sittdel+varukorg tror jag så kanske man kan hålla priserna nere lite 
Vad tror ni om detta hörrni, ni som kan.. Har köpt ett par cam swivelhjul till min frog av en privatperson, men tycker att dom går trögt då jag jämför med dom jag haft
Tror ni man bara kan smörja upp dom så blir dom bra igen? Och med vad?