Bugaboo-tråd nr 21
Såg en annons på Blocket:
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_tillbehor_28...
[inte min annons!]
Nu har i haft premiär-tur med vagnen (regnade ju heeeela dagen igår så det vart inte av) och jag kan inte säga annat än att jag älskar vagnen! Vilken sjukt lätt och smidigt vagn
Sonen som dessutom inte är någon vagnbebis verkar digga den oxå, ligger just nu och sover sött i den
Hoppas han gillar sittdelen sen oxå bara.
Såg att det var nån som frågade om suflettmönster (vem det nu var...). Jag provade att rita av en orginalsuflett och det var inte svårt alls. Jag är ingen hejare alls på det där och var inte heller supernoga och det blej helt okej, så prova! ![]()
Jippie! Idag skickades min Cameleon till mig, hoppas verkligen att den hinner fram tills imorgon, kan ju inte vänta längre snart!!!
Armani; får man se bilder snart?
Hur gjorde du sa du för att sy suflett? Kan även jag som( inte har en aning om hur man syr) göra en egen tror du? Vad för tyg ska man ha?
Jag måste vara dum eller nåt, men jag fattar inte alls hur parasollet ska sitta
ska det inte bara vara att klicka fast på chassiramen? mitt glider då bara omkring då iaf 
Har ni nån aning om vad det här fästet är till?

Finns det nån speciell sida som ni rekomenderar att köpa tillbehör på? Är i första hand ute efter suflettfästen just nu, men man kan ju alltid hitta nåt mer ![]()