Inlägg från: Armani |Visa alla inlägg
  • Armani

Bugaboo-tråd nr 21

Vår 2-åring (skulle tippa på drygt 90 cm) sitter hur bra som helst i lillebrors Frog

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Armani

På tal om ståbräda förresten ... Är det nån av er som har Easy Rider till sin Bugaboo? Är den bra, eller är den mest bara klumpig? Sen jag och mina färgkombinationsproblem (långt ord ).... Har just nu en röd sittdel och en suflett i denim, men är sugen på en grå sittdel, vad tror ni om den kombinationen, skulle det se heldumt ut? Provade att matcha på nån sida men där fanns inte denim. Eller ska man satsa på helt i denim ist? Svårt svårt...

• Armani
    ami skrev 2010-09-23 20:23:00 följande:
    Jag tycker denim varukorg till sufletten du redan har i denim. Röd sittdelsbas och röd åkpåse. Superfint! För det har jag Ang babyskyddet acta graco logico-s kan jag meddela om nån är intresserad.. att bältena GÅR att ändra till längre både på sidorna och bakom.. Blev jättestor skillnad kan jag säga, nu är den rent av rymlig och riktigt stora bebisar borde få plats även med vinteroverall.

Jepp, röd åkpåse finns det här oxå Å jag håller med, det är jättefint, men variation är ju alltid kul och jag gillar både den grå och denim Hmm, tåls att tänka på ett tag!
  • Armani
    LyckligaStina skrev 2010-09-23 21:17:10 följande:
    Röd och denim är den finaste kombon enligt mig!

Kanske får hålla på den ett tag till då
  • Armani

Vad är det för skillnad på den nya och den gamla modellen av Bugaboo´s ståbräda? Positivt/negativt`?

• Armani
    modestyclara skrev 2010-09-25 16:48:22 följande:
    det är lättare att sätta på och av den nya
    Ok, ingen annan skillnad? Är det på nåt sätt krångligt med den gamla, kan man hänga upp den då den inte används?
  • Armani
    Stargirl skrev 2010-09-25 16:53:11 följande:
    Man kan hänga upp den när den inte används, men den nya är mycket lättare att knäppa av och på.
    Ah, ok. Tack tack
  • Armani

Nu börjar även mina vita knappar att krångla Dom hoppar inte ut igen då jag har av ramen från chassit (eller det kanske dom inte ska heller?) men hoppar ut igen då jag klickar fast ramen igen. Sen har den börjat gå trögt att ändra sittläge på. Provade att skruva upp ock kika idag, kan inte se att fjädern skulle sitta fel eller så, men då kunde jag inte öppna på helt heller- hur gör man för att komma åt allt där inne där fjädern sitter? Kanske lika bra att beställa nya delar direkt... Obestämd Men då kommer nästa problem, vi har ingen återförsäljare av Bugaboo här i stan, finns det nån webbutik som har dessa tro?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Armani

Nu har snön kommit så nu är det dax att köpa terränghjul. Ni som har, vartifrån har ni beställt?

• Armani
    MiaEd skrev 2010-11-11 18:33:52 följande:
    Jag köpte från babyproffsen :)
    Vårt babyproffsen har tyvärr inga Bugaboo-tillbehör, det säljs nog inga alls här i stan
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21