Bugaboo-tråd nr 21
Vår 2-åring (skulle tippa på drygt 90 cm) sitter hur bra som helst i lillebrors Frog ![]()
Vår 2-åring (skulle tippa på drygt 90 cm) sitter hur bra som helst i lillebrors Frog ![]()
På tal om ståbräda förresten ... Är det nån av er som har Easy Rider till sin Bugaboo? Är den bra, eller är den mest bara klumpig? Sen jag och mina färgkombinationsproblem (långt ord
).... Har just nu en röd sittdel och en suflett i denim, men är sugen på en grå sittdel, vad tror ni om den kombinationen, skulle det se heldumt ut? Provade att matcha på nån sida men där fanns inte denim. Eller ska man satsa på helt i denim ist? Svårt svårt...
Vad är det för skillnad på den nya och den gamla modellen av Bugaboo´s ståbräda? Positivt/negativt`?
Nu börjar även mina vita knappar att krångla
Dom hoppar inte ut igen då jag har av ramen från chassit (eller det kanske dom inte ska heller?) men hoppar ut igen då jag klickar fast ramen igen. Sen har den börjat gå trögt att ändra sittläge på. Provade att skruva upp ock kika idag, kan inte se att fjädern skulle sitta fel eller så, men då kunde jag inte öppna på helt heller- hur gör man för att komma åt allt där inne där fjädern sitter? Kanske lika bra att beställa nya delar direkt...
Men då kommer nästa problem, vi har ingen återförsäljare av Bugaboo här i stan, finns det nån webbutik som har dessa tro?
Nu har snön kommit så nu är det dax att köpa terränghjul. Ni som har, vartifrån har ni beställt?