-
Jag har handlat från kidz shopen de hade allt jag behövde.Nilam 84 skrev 2010-04-29 12:14:03 följande:Hej!Har en liten fråga bara, var kan man köpa alla tillbehör till en cameleon? Saknar hjul, ram, suflettpinnar + fästen.Hade en förut, sålde den med nya chassit, behöll det gamla och håller nu på och plockar ihop den. Hur länge har ni använt er cameleon? till vilken ålder? -
Måste fråga, metall plopparna som sitter på chassit där handtaget sitter fast i chassit går de att ta lös? eller förstör man chassit då? hoppas ni fattar vad jag menar. detta gäller en frog.
-
Frågar igen, kan man ta bort metall plopparna som sitter vid navet på chassit? Det knarrar och knirrar så mycket från chassit och mannen är händig och kan säkert ifxa det men går metall plopparna att sätta dit igen eller förstör man chassit om man tar lös dem?
-
redan testat det och det blev bara lite bättre knakar fortfarande.modestyclara skrev 2010-05-01 17:29:10 följande:spraya med silikonspray? -
Ok tack, förstår vad du menar. frågan är om det är värt det.mallan brallan skrev 2010-05-01 22:01:17 följande:Jag har gjort det! Dom sitter klämda på med metall-falsar, om du förstår vad jag menar...Det krävs en del verktyg å rätt mycket styrka.Risken är oxå att dom ser lite mörbultade ut efter operationen. -
Jag skulle köpt den vanliga så man kan ha den året om, tycker inte vi använt våran sommarsuffla så mycket som jag trodde. Men vissa använder säkert sina mer men vi har mest använt den utomlands och periodvis på sommaren.Läängtar skrev 2010-05-05 10:47:33 följande:Hoppas det är ok att skriva här, tänkte fråga om ett litet råd :)Vill byta min svarta suflett nu så att den inte ska bli solblekt.Vill ha offwhite, men skulle ni köpt den vanliga sufletten eller sommarsufletten? -
LillaG:
Vi har använt den de dagar det är varmt men fläktar ute både hemma och utomlands. Vi har haft med oss 2 sufletter när vi rest jag är inget fan av sommarsuflett utan det är ju som sagt vanliga vi använder mest. Ang om det blir svalare så ja när det fläktar annars tycker jag det blir varme med den och så blir det lite jobbitg när solen lyser in. Och vanliga skyddar mer mot solen -
Konstigt, hur kan de få tag på direkt från fabrik??? och varför sälja så billigt? kopior???lissats skrev 2010-05-09 15:28:57 följande:Satt och kollade på begagnade på blocket. Hittade det här. Helt nya för 8000:-. Någon hake tro? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__10... (inte min annons) -
sett några äldre vagnarpå blocket där det stått att chassit går ej att fälla. tror inte det är jätte vanligt men det förekommer iaf. tror det går att fixa, någon som nämnde det här i tråden tidigare har jag för mig.Eddiebaby skrev 2010-05-09 21:08:09 följande:Hej! Sorry att jag hoppar in i tråden bara såhär! Har fått problem med min ääääälskade bugga som jag rullat sedan -06 men nu helt plötsligt kan jag inte fälla ihop chassit? Den ena av de där små "plupparna" man drar i på sidorna av styret vill inte haka ur (om ni förstår vad jag menar) så kan inte fälla styret åt något håll. Någon som vet om det är ett vanligt fel??? Nåja, får hitta en verkstad som förstår sig på denna vagn som kan försöka hjälpa. -
Hemsk vagn, gillar den inte alls. mend et är mitt tyckeBubbibalubbi skrev 2010-05-10 13:21:13 följande:Nej, det var en sådan här:babyjogger.se/ImageHandler.ashx?UploadedFile=...