Bugaboo-tråd nr 21
Tror det är är djupet på sitt ytan som inte går att justera, för oss skulle inte funka att inte kunna justera den.
Tror det är är djupet på sitt ytan som inte går att justera, för oss skulle inte funka att inte kunna justera den.
skulle kolla vad det kan tänkas kosta och om Fröken Småland skall överväga att ta fram plånboken även om det smärtar 
Å jag hade den bästa drömmen i natt drömde att jag gick in på kidz sida för att beställa lite och så fanns det denim klädesel och brun klädsel till bee+ ha ha när jag vaknade kändes drömmen så sann att jag fick surfa in och kolla så jag verkligen drömt HA HA HA!!!

Ja tänk om det vore så väl....
Spännande och se resultatet sen ![]()

Vet inte om någon redan tipsat men här är en bra artikel om hur man ser att det är en falsk Bugaboo som varit i omlopp på tex Blocket i stockholm http://www.bigbaby.se/artikel.php?id=68
Går det att fälla en bee+ med bilstolsadaptrarna på?
Å va smidigt det blev med bilstols adaptrar på been. Har haft det på camen till dottern men de här var ju ännu bättre
Jag måste säga att jag tycker det är helt normalt att man bara får det som är trasigt på vagnen utbytt, så gör ju alla andra barnvagnstillverkare. Sen har ju Bugaboo varit väldigt generösa. Tycker att så länge man får saken att fungera som den ska igen så är väl problemet löst!?
Å va snygga de nya färgerna på toppsen och sufletterna är!! Måste inhandla den plommonlila och gröna pastellen till been
Någon som klämt på Donkeyn live? tänke rom någon varit på nån mässa lr så??

bee+ blir inte helt plan, vanliga beem hade mer plant läge. tycker det blir lite knasig när man har lift i bee+