Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo-tråd nr 21

Tror det är är djupet på sitt ytan som inte går att justera, för oss skulle inte funka att inte kunna justera den.

• FridaLee
    zasata skrev 2010-12-23 13:31:31 följande:
    Är det någon som kör med sin bee nu? hur funkar det?
    Jag har den liggandes i bilen, så den körs nu så fort jag är någon annan stans än hemma. Det funkar helt klart har bara kört fast 1 ggn då det var på en oplogad del jag skulle pasera. Men då drog jag den baklänges istället och kom då fram
  • FridaLee
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 18:38:35 följande:
    Jag tyckte de var bra, köpte min Bee där förra våren. Det går att köpa sitstyg för 600 kr och sufflett kostar 485 kr, jag kollade alldeles nyss eftersom jag suktar efter dessa delar i denim. En god vän Hjärta skulle kolla vad det kan tänkas kosta och om Fröken Småland skall överväga att ta fram plånboken även om det smärtar Cool
    Ja denim! ge mig....  Måste köpa nytt sittdelstyg till min bee+ har fått två fläckar som inte helt går bort och 600:- är ju inte mycket för nytt tyg. Hojta om det går att få tag i denim det vore ju underbart.
  • FridaLee

Å jag hade den bästa drömmen i natt drömde att jag gick in på kidz sida för att beställa lite och så fanns det denim klädesel och brun klädsel till bee+ ha ha när jag vaknade kändes drömmen så sann att jag fick surfa in och kolla så jag verkligen drömt HA HA HA!!!

• FridaLee
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-15 12:01:24 följande:
    haha Jag drömmer om marinblå bas Hjärta
    Ooo det vore snyggt!
  • FridaLee
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 12:39:31 följande:
    Oooh, om det ändå hade varit en sanndröm Jag har just klippt ut denimtyg till en sitsklädsel till Bee, återkommer med resultat (eventuellt någon gång under våren ).

Ja tänk om det vore så väl....

Spännande och se resultatet sen

• FridaLee
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-17 13:04:32 följande:
    thank yoooooooo
    Den var ju super fin, vill ha Denim!!!
  • FridaLee
    thj skrev 2011-01-18 23:42:24 följande:

ÅÅÅÅ va fin den är! Den färgen skulle jag vilja ha åkpåse i
  • FridaLee

Går det att fälla en bee+ med bilstolsadaptrarna på?

• FridaLee
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-21 20:18:47 följande:
    Idag har jag nog fått det finaste paketet man kan få som bee+ ägare En offwhite suflett! i looove it!
    Härligt! Jag har ju redan en sån så en denim skulle sitta fint
  • FridaLee
    Wailea skrev 2011-02-03 18:41:28 följande:
    Yes, får min vagn till superpris från fruugo Jättesnabb och trevlig kundservice också, stort plus än sålänge
    Härligt!
  • FridaLee

Å va smidigt det blev med bilstols adaptrar på been. Har haft det på camen till dottern men de här var ju ännu bättre

• FridaLee

Jag måste säga att jag tycker det är helt normalt att man bara får det som är trasigt på vagnen utbytt, så gör ju alla andra barnvagnstillverkare. Sen har ju Bugaboo varit väldigt generösa. Tycker att så länge man får saken att fungera som den ska igen så är väl problemet löst!?

• FridaLee

Å va snygga de nya färgerna på toppsen och sufletterna är!! Måste inhandla den plommonlila och gröna pastellen till been

• FridaLee

Någon som klämt på Donkeyn live? tänke rom någon varit på nån mässa lr så??

• FridaLee
    Tant Pruselius skrev 2011-03-09 12:53:50 följande:
    nu finns det en lillasyster att stoppa i camen BabyHjärta
    loppan föddes igår, lovely!
    Grattis!

Vill också ha ut min bebis nu!
  • FridaLee

bee+ blir inte helt plan, vanliga beem hade mer plant läge. tycker det blir lite knasig när man har lift i bee+

• FridaLee
    Pluttemor skrev 2011-04-01 15:58:34 följande:
    Hej tjejer!

Märks att ni kan en hel del om bugaboos Jag har en liten fråga som jag hoppas ni kan svara på. Vi ska åka på semester och tänkte ta med våran bugaoo. Jag har ingen speciell väska till den och har nu på nätet hittat en speciell reseväska till bugaboo som kostar 1590 kr. Jag undrar om någon av er har den och kan tala om hur den e? Är den liksom hård eller mjuk, och får man liksom användning för den? Eller kan man lika gärna ta en vanlig reseväska som man sen checkar in på specialbaggage?

Hur är det nu igen.... för jag kan ju inte ta med mig barnvagnen in på flyget eller?

Tacksam för svar
    Vi har den väskan, vi har flygit med vagnen i väskan några ggr och vi är jätte nöjda. Vi har tryckt ner massa extra saker  i den som smutsvättspåsar osv när vi åkt hem.  Jag hade inte flygit med vagnen utan väska och ett plus är att den har hjul så vi kunnat dra den. den är hård nedtill och är mjuk men med bra vadering upptill och på sidorna.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21