Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee
    tilde72 skrev 2010-08-10 11:08:03 följande:
    Snabb fråga från mig!
    Vi ska snart ut o resa med våran 6 månaders och undrar nu hur ni gör med vagnen vid flygresan?
    Jag ser att det finns en smart väska Prampack och även så har Bugaboo sin egen reseväska.
    Tipsa mig gärna!

Tack på förhand / Tina
    Vi har deras egna väska. och den har funkat kanon bra. Prampack är väl bättre på så vis att den passar fler olika vagnar om man tänker byta vagn alt har fler vaganr. den blir lite mindre när man förvarar den utan vagn. Men vet ej om den har hjul vilket är kanon bra på bugaboos egna väska så har prampack ej hjul så skulle jag absolut ta bugaboos.
  • FridaLee
    Fidi skrev 2010-08-13 00:03:12 följande:
    Åh nu har jag hittat rätt!

Vi ska inhandla barnvagn snart, och valet har bivit en Bugaboo camelon.
    Min fråga är nu.

Borde jag köpa vinterhjulen till? Och Vilken bilbarnstol är det man kan klicka fast med adapters? 
    Tycker man kan vänta med vinterhjulen, jag använde dem ett fåtal ggr även fast vi bor på landet.  Vi ahde maxi cosi cabrio på våran vagn men även beesafe funkar med samma adaptrar sen finns det graco adaptrar som funkar med deras stol.
  • FridaLee
    Coca cola light skrev 2010-08-21 01:29:22 följande:
    Kul reaktion att få när man försöker att vara snäll och tipsa om saker.
    Tyckte den filten var kanon bra, den hade jag med. Alla är vi ju olika jag gillar inte att visa brösten inför folk oavsett hur naturligt det är, sen om andra gör det skiter jag i det är ju upp till var och en hur bekväm man är att amma ofentligt. Men jag vill ha det lite avskärmat för barnet och för mina bröst så jag tycker det är en bra filt.
  • FridaLee
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-22 21:13:45 följande:
    är man helt koko om man köper en åkpåse till en som nu är 2,5 år? han kommer ju åka vagn ett bra tag till... huummmm
    Nej det tycker jag inte, om barnet åker mycket vagn så behövs nog en åkpåse för att de inte ska bli kalla när de sitter still i vagnen.
  • FridaLee

Men tycker inte att det är något konstigt i det hela, har man köpt en sak beg är det klart att man INTE har garanti eller rätt att reklamera.

• FridaLee
    Coca cola light skrev 2010-08-24 22:48:53 följande:
    Har varit i kontakt med tjejen jag köpte vagnen av idag ifall hon kunde hjälpa mig med en ev. reklamation. Vi har en del kommunikationsproblem(pga språket) och det jag fick ut av henne var att hon hade köpt vagnen i en butik i Stockholm 2009 men den har gått i konkurs. Vet ni om det finns någon butik i Stockholm som har sålt Bugaboo av modell 2009  men nu gått i konkurs? Mitt hopp var att hon hade hittat sitt kvitto men det hade hon ej.  
    Knodd gick i kk 09 tror jag det var. De låg först i stinsen och sen flyttade de till sickla tror jag det var.
  • FridaLee
    bananna skrev 2010-08-30 13:05:30 följande:
    Ja, det trodde jag med. Står så här i FAQ i denna tråd:

Sufflett:
    För att få en Cam-sufflett att sitta bra på en Frog så behöver man köpa Cam-fästen (till suffletten) bågarna behålles som de är.
    de ska fungera det har det gjort för mig, bytte till cam fästen på frogen och så funkade cam suflett
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2010-09-01 17:22:01 följande:
    Avis.....jag har inga vagnbarn längre. Dottern åker inte ens Bee. Nu är det slut
    Ni får skaffa ett fjärde barn
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21