Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2010-06-08 20:32:26 följande:
    Jag köpte den igår natt och då stod det inte ännu att erbjudandet inte gällde vagnar så köpet gick igenom på 50%. Så fick jag mail från dem att de bad om ursäkt för sin miss att de bara var 20% på vagnen o undrade hur jag ville göra, ta tillbaka pengarna eller betala lite mer. Jag svarade att pga att de inte stod någon om att erbjudandetbinte gällde vagnar så vill jag ha min 50% rabatt ändå. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte jag skulle få det. De svarade idag att de kommer leverera vagnen imorgon!!!! :0) :0)
    Men vilken tur, det var en bra deal
  • FridaLee
    Hhelena skrev 2010-06-09 08:41:02 följande:

Hej! Är nybliven ägare till en Bee+. I slutet av månaden ska vi ut och flyga och jag skulle vilja fråga hur ni andra gjort när ni checkat in Been. Har ni checkat in hela vagnen, alltså med chassit och sittdelen ihopmonterade eller hat ni tagit isär delarna och checkat in dem separat? Och hur gjorde ni med framhjulen? På eller av? (Vi vill inte att använda reseväskan).

Vi hade inte fått ersättning på våran vagn som blev skadad om vi inte haft travelbag till vagnen. sas ersatte endast om den var packad i en speciell barnvagnsväska. Så skulle inte våga resa utan en sån. det finns ju att hyra på flygplatsen om ni inte vill köpa en. Men vill ni chansa så skulle jag ha vagnen ihop så inte en av delarna kommer bort.
  • FridaLee
    TAALs mamma skrev 2010-06-10 12:36:55 följande:
    Har precis fått hem en bee+ från kidzshopen <3 stod att man skulle få ett presentkort på 500 kr vid köp av vagn, någon som vet nåt om det? skulle nämligen behöva en ståbräda...
    Jag fick också hem min bee+ häromdagen och på ditt kvitto/orderpapper som säkerligen ligger i kartongen (min låg i instruktionsboken med det ifyllda garantikortet) så står det nog en kod som du anger vid nästa köp så drar de av 500:- på de köpet.
  • FridaLee
    Asereht skrev 2010-06-15 10:22:15 följande:
    Bilder på gnagskyddet som Sröken S så tjusigt kallar det.

Stora bilder eftersom det bara knasade när jag försökte med klickbara.

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpwahxt6.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpfyiv7b.jpg
    Ååå va fint så söta.
  • FridaLee
    Jossanjo skrev 2010-06-27 16:57:11 följande:
    Hej, har en vän som köpt en Bee+ den nya alltså. Har en fråga, ingår det myggnät till Bee?. Hon fick regnskydd. Jag har myggnät till min cam och tyckte bara det var konstigt att inte hon fick något.
    Nej inget myggnät ingår. Finns ju att köpa för 59:- på babybutiker.
  • FridaLee

Mässan är den 16-19 sep. Jag är så nyfiken på vad det är för vagnar har velat åka dit i flera år men det är en fackhandels mässa och mitt Jobb skickar endast HK dit så det är bara att glömma

• FridaLee
    bohusbebis skrev 2010-08-03 10:12:17 följande:
    Ställde frågan i nån av bugga-trådarna för några dar sen. VAD innehåller service-kit:et ??
    Bättre att köpa universal fett på en stor tub och siliconspray för man ska smörja en vagn regelbundet som på hjul , fjädring och plast delar på chassit för att få bort smuts och så.
  • FridaLee
    bohusbebis skrev 2010-08-03 10:47:34 följande:
    Har en stor burk Litium-fett från Biltema så då klarar man sig ju rätt långt utan märkesvara... Pump lär jag ju inte behöva till Bee:n... Silikonspray?? Var sprayar man med den? Var köpa?
    jag tror de finns på biltema också,  men har köpt på coop forum. Jag sorayar typ på plast delar på chassit och på hjulen där jag inte kommer åt att smörja med fett
  • FridaLee
    Joddan skrev 2010-08-04 22:42:49 följande:
    Visst kommer syskonvagnar i april va? Drömmer
    Det hoppas jag iaf
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21