Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo-tråd nr 21

Kajsan skrev 2010-05-10 13:43:45 följande:
    Jag tycker den är helt ok, jämfört med de andra i samma stil.Jag gillar den mycket bättre än Icandy...
    ja den är mycket bättre än icandy den ser riktigt billig ut.  Men tycker den är ful men smidigt att kunna ha så många olika funktioner men känns tungstyrd tycker jag. Men bra att det utvecklas nya vagnar. men inget som jag skulle köpa
  • FridaLee
    Kajsan skrev 2010-05-10 13:43:45 följande:
    Jag tycker den är helt ok, jämfört med de andra i samma stil.Jag gillar den mycket bättre än Icandy...
    Blir det nån bee+?
  • FridaLee
    Kajsan skrev 2010-05-10 15:29:37 följande:
    Nä, inte idag, jag väntar in den vita
    Ja den är så fiiin, ja jag väntar ju också  på den
  • FridaLee
    JoiPoi skrev 2010-05-11 13:09:48 följande:
    En smak fråga... Vill köpa nytt topset och har marin blå bas... Vilken färg passar?Tänkte off white men känns som att det kommer bli tok smutsigt?
    Nej men det låter super fint,  visst syns det kanske mer på offwhite än brun kanske beroende på vad det är för fläck men jag skulle inte låte det stoppa mitt färgval för offwhite är så fint.
  • FridaLee
    imsel skrev 2010-05-13 11:21:46 följande:
    Tack för era svar Det verkar vara olika från barn till barn hur dom sitter i vagnen.Min son har "tyvärr" lång rygg och korta ben, alltså inte optimal vagnkropp Egentligen borde jag köpa nån tråkig emmaljunga som alla andra här i stan..Bor i Kiruna och det är ju snö ganska länge, men jag vill ha en vagn med svängbart/a hjul.Skulle vilja ha både en bugaboo/annan med svängbara hjul, och en med fyra..Ingen som vet nån annan vagn med svängbara hjul som man kan ha länge?
    Men kan du inte köra på en bee då, den kan ju ryggen bli lång på ( den är ställbar) och kan bli 59 cm lång. och typ en emmaljunga scooter som vinter vagn.
  • FridaLee
    imsa skrev 2010-05-13 22:37:59 följande:
    hej,ska ut och resa och funderar på att ta med vår bee. vi har den gamla been. någon som vet om den väger lika mkt som den nya? hittar nämligen inga viktuppgifter längre på den gamla.jag upplever att vi inte kan ställa ryggen så rakt i vår bee, tjejen liksom halvligger när den är som mest uppfälld. ska det vara så?
    ja den är så, det har de ju ändrat på nya bee så den har rakt sittläge
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2010-05-17 08:46:46 följande:
    2011
    ÅÅÅ vi som vill ha ett 4:e barn perfekt ju
  • FridaLee
    lilla sandra skrev 2010-05-17 20:08:27 följande:
    Men åååååh. Jag vill inte vänta tills dess. O skaffa en 4:a om ett år känns.... Nä.
    men om du blir gravid nu så blir det väl först 2011 lr hur!?
  • FridaLee
    lilla sandra skrev 2010-05-17 23:14:43 följande:
    Ja, men 3:an här hemma är inte ens 2 månader.
    ok då blir det kanske lite tätt
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21