Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo-tråd nr 21

Mymemlan skrev 2010-05-26 22:10:04 följande:
    Det finns för många färger att välja mellan, buhu jag kan inte välja. Jag har en helt brun bugga. Men nu ska jag köpa sittdyna, suflett och parasoll. Men jag kan inte bestämma mig om vad jag ska ha för färger. Please help me!!
    rosa på parasoll och suflett eller alla 3 i offwhite. eller kanske blå. Sand är ju också fint till brunt. Svårt de där för de finns så fina färger.
  • FridaLee

Vilken dyna ska man satsa på till sand offwhite been? tänker köpa en extra rosa suflett också så det är ju bra om dynan funkar till den också funderar på sand elle roffwhite lite trist men safe.

• FridaLee
    Mymemlan skrev 2010-05-26 22:17:43 följande:
    fridus2, inge rosa här inte, min sambo får nog spel då ;) Vi har nämligen en liten Melwin.. ;p
    Då skulle jag tagit blå eller offwhite, klart att det kan bli fläckigt men det blir ju alla tyger. Galltvål och galltvåls mirakelsvamp är superbra. Svampen kan du använda lätt fuktad direkt på sufletten eller dyl utan att behöva montera av och blöta upp själva tyget. Fick bort oljefläckar från en barnvganssuflett från ett ljust tyg så en sån är super bra.
  • FridaLee
    Fröken Småland skrev 2010-05-27 08:05:54 följande:
    Jag röstar också på offwhite, funderar på att köpa en själv bara för att färgen är så snygg. Min Bee är svart och lite tråkig, gult och rosa hade varit en riktigt läcker kombination annars.
    ja det hade jag på min cam förut gult och rosa somrigt och fint.
  • FridaLee
    Pruseluskan skrev 2010-05-27 09:31:56 följande:
    vart hittar man dessa två nödvändigheter??
    Jag har köpt på Ica och Babyland tror även hemtex säljer men inte 100
  • FridaLee
    thj skrev 2010-05-27 11:13:08 följande:
    Kan man låta en 3åring snart 4åring som alltid numer går hellre, sitta i vagn,bara för att man vill ha en bee+ summer edt?Säg jaaaa!!
    Absolut,jag köpte ny vagn när dottern var för stor bara för att jag skulle få pröva den vagn jag ville ha ha. Nu har jag några år på mig innan minstingen blir för stor
  • FridaLee

Jag längtar efter min bee+ summer edt

• FridaLee
    Pruseluskan skrev 2010-05-27 18:53:13 följande:
    tank you. Heter det galltvålsvamp?
    mirakelsvamp heter den från galltvål
  • FridaLee
    Pruseluskan skrev 2010-05-27 20:44:35 följande:
    onej, är den vit? för den har funnits här på Cervera men dem har den inte kvar längre....jag har letat med ljus och lykta efter den svampen sedan förr förra julen....men du hade köpt på Ica?
    Jepp den är det, nej svampen har jag nog inte hittat på ica bara tvålen men babyland har garanterat. Där såg jag för en vecka sedan.
  • FridaLee
    Pruseluskan skrev 2010-05-28 09:26:55 följande:
    då blir det b-land i helgen. Har dem "bara" svampen eller tvålen oxå?vad är att föredra, jag använde svampen till allt!!!, men vad använder man tvålen till?
    de har båda
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21