Jesli skrev 2010-05-24 12:27:21 följande:
Vart köper ni era tillbehör till er Bugaboo vagnar?Är det samma priser överallt eller kan det löna sig att köpa på någon särskild affär eller på nätet osv?Jag vill gärna ha rosa topset eller offwhite, kanske båda...sen tror jag absolut vi kommer bli tvugna att ha såna vinterhjul, maken vill vi ska köpa dem redan nu och ha dem alltid, han gillar inte de små hjulen fram om han ska gå i grus.Sen undrar jag om Bugaboo´s egna åkpåsar är bra eller kör ni med annat märke?Till sist, någon som har bra tips om lillan vill sitta korta stunder i liggdelen.Vill absolut inte byta till sittdelen än då hon mest sover i vagnen än, men ibland när hon är vaken vill hon sitta och kika en stund.Har verkligen blivit kär i vår nya vagn!
Tillbehör, samam pris överallt om det inte är en utgående färg.
Buggans åkpåse är helt klart bäst!! Det är en av tillbehören som inte går att ersätta med ngt annat märke. Sitter som gjuten. Man har kunnat fynda den "gamla" modellen som inte passar Bee till lite bättre priser under våren men jag tvivlar på att det finns kvar. Men kanske lönar det sig att ringa runt. Vet att Bonti och Kidzshop hade lite till reducerade priser.
Jag vet inte hur gammal din strutta är, vi bytte till sittdelen då dottern var nästan 5 månader. Jag tror flera har fått ok att byta till sittdelen på Buggan väldigt tidigt då sittdelen är ergonomisk.