Bugaboo-tråd nr 21
Funderar på en, men är osäker...
Hörrni, nu behöver jag era råd igen angående färgval! ;)
Jag ska köpa mig en bugaboo sittdyna till min cameleon, basen är brun och jag har en röd sommarsuflett på den nu. Dom hade sittdynan i gul och sand, så jag funderar på en dyna i sand. Det borde ju passa bra ihop tänkte jag. Då kan man väl nästan ha alla färger till om man vill köpa nån annan suflett sen?
Sen funderar jag om nån som har den kan säga hur bra den verkligen är. Den ska ju absorbera bort svetten som jag har förstått? Jag har en son på 7 månader som inte är så förtjust i att åka vagn nåmer, han blir så svettig och vill inte sitta fast. Sitta fast måste han, men om jag skaffar en sån där dyna slipper han svettas iaf. Funkar det som det står elr är det bara som vilken dyna som helst.
Sen ännu en till fundering! Jag har den amerikanska versionen av cameleon, dvs selen är annorlunda på ett ställe. Den sitter fast i basen, så medjebältet kmr fram bakom hans rygg. Är det nån skillnad på dynorna, passar den i min vagn? Jag har ju ettfårskinn i nu, men då har jag dragit selen ut från sidorna i vagnen iaf.. Råd !!