Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Katjan skrev 2010-05-27 17:52:04 följande:
    Har ni läst ; www.familjeliv.se/Forum-5-52/m52765612.htmllät inget vidare alls... Är det ngn affär i sthlm som har inne dynor i alla färger?
    Jag har hört att dynorna är typ slut överallt.... men ring och hör. Jag såg dunor på NK häromdagen men kollade inte närmare.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-05-28 14:38:23 följande:
    Säljs Bee+ på Babyland tro? Fick nyss 25% rabatt erbjudande på alls sittvagnar resevagnar och sulkys! Det kliar i fingrarna om de har Bee+
    Nope, Babyland har inte Bugaboo alls.
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2010-05-28 21:01:00 följande:
    ooooki...jag gör min egen instruktionsvideo liksom...heeelt normalt...
    Det är inte JAG....jag tyckte bara denna var helt wunderbar!!! Love it!! Kanske ett skolprojekt. Han ser rätt ung ut, trots skägget
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2010-05-28 21:09:30 följande:
    Nä klart det inte är du Det förstår jag väl
    Hahaha....
  • Stargirl
    Danitra skrev 2010-05-28 21:30:02 följande:
    Varför?
    Alltså det gäller alla barnvagnar som jag förstår det.
  • Stargirl
    Steph skrev 2010-05-29 18:30:00 följande:
    Hej har en fråga som är svår att formullera men jag ska försöka.Min bugga har aldrig haft en bugga för och jag minns inte om den va så i butiken när jag provkörde bugga där så därför jag undrar.Min bugga som är begagnad"rikkar" chassit ca 1 cm fram. Alltså inte så att handtaget är löst utan själva hela chassihandtagselen fram till den silvriga knoppen i mitten.Det är ju iofs inget som stör mig då jag test kör den hemma. min baby har likksom inte kommit en. Men frågan är ju om det ska vara så.Eller hela den chassi delen ska sitta helt fast??Jag vet ju att man kan vända handtaget till andra sidan e det därför den är så annasr??Förstår ni min fråga eller ska jag försöka formulera mig mer??För ska det vara så , så måste ni känna till vad jag menar??!!
    Det ska vara så. Vi förstår vad du menar utan problem.
  • Stargirl
    zelda04 skrev 2010-06-01 11:41:26 följande:
    Hej.Jag undrar om det är någon som vet om man kan packa ner sin bugga i transportväskan utan att plocka isär den? Jag har en cameleon med liggdel och ska ut och flyga.
    Du måste fälla chassit, ta loss hjulen och platta till liggdelen. Det går snabbt. Har gjort så själv. Ett stalltips är är att proppa väskan full med filtar, handdukar, blöjor etc som ni ändå ska ha med för att vaddera vagnen ytterligare, det skadar aldrig.
  • Stargirl
    Jesli skrev 2010-06-01 11:47:10 följande:
    ville bara puffa mitt inlägg och hoppas någon kan hjälpa migpassar också på att fråga;när ni tvättar era suflett tyger gör ni det i tvättmaskin eller för hand?står 30 grader i mitt i sandtörs man ha fläckbortagningsmedel på fläckar?
    Jag har alltid tvättat i maskin med ett handtvättsprogram i 30 grader. Har aldrig använt kemiska medel som tabort men galltvål och citrontvål på fläckar. Det står ingenstans, kändes bara bättre på ngt sätt. Sätt på tygerna när de är lite fuktiga för att undvika skrynklor
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-06-01 21:02:12 följande:
    Grrr, jag beställde en sittdyna från Fruugo som de in sin tur köper av Babyhuys och idag fick meddelande om att de annullerat min order pga att de (Babyhuys) inte får tillräcklig vinst med tanke på frakten. Que liksom? Skulle de inte varit överens om det innan de drog pengar från mitt konto?

Det skall inte ses som en varning på något sätt för Fruugo är säkert OK, men det är irriterande när de skriver att pris och sen inte kan leverera till det priset
    Tänk på att då blir du tredje ägaren.....Fruugo är första ägaren och du andra. Kan det sätta käppar i hjulet om man behöver reklamera?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21