Bugaboo-tråd nr 21
Jag skall inte ens säga hur länge jag gick över med ettan, men med tvåan gick det bättre!
Jag skall inte ens säga hur länge jag gick över med ettan, men med tvåan gick det bättre!
Jag älskar den! Och tur för mig eftersom jag har gamla bee om det bara går att köpa med vagn för då finns det ju anledning
Smint; bild?
Bildtråden är fin men man kan bara se via safari ju?!!
Tack för länken jag kanske kombar den med filten, den sunshinekids jag har är med nät i sidorna och sitter skitdåligt!
Jag har ju bara en skötväska men har ju fattat att det skall man inte ha
Om jag har brio weekend i brunt till breezen så kanske jag borde ha en till beet?
Jag märkte att det inte är smart att ha den i varukorgen då den nästan tyngs ner?? Och weekenden kan man inte hs på handtaget det blir märken...
Den första har jag och den är skitkass!
Footsack finns det ju ngt som heter googla på det
Fy mig! Sitter o kollar skötväskor fast jag redan har en... Men borde ju ha en till bee'et med, men hur sitter de kvar?
Ja jag förstod att något var fel på mig när jag pratade med bohusbebis och ngt hemligt inom mig dök upp: - en skötväskelängtan... Men jag jag har ju en skrek förnuftet...hihi
Nä men skämt åsido jag behöver (säger jag till min man...) en till bee'et som sitter bra på handtaget...
Grattis joddan! Låter som allt gick bra?
Jag känner med en Lily bebis: SÅÅ fint!