Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Tänk på att vissa har leveranstid på sjukt länge men vet inte när det gäller bugaboo men värt att ta och inte chansa!

• mammageno

Hihi HopeSoon jag köpte i v 20 ngt kunde inte hålls mig ngn av gångerna men glänsa lite i hemmet i förväg är ju inte fel!:-P

• mammageno

Rivkale det är inte buggans egna men det finns på tex Ica och Coop och skoafförer kan ha med. Det heter impernex och är en vit flaska med blå tygbit på med droppar som pärlar sig på tyget.

• mammageno

HopeSoon Det om silver edition Buggan, de Ltd kan ju ta slut med så slå till tycker jag! Det är som sagt sällan de kommer med erbjudanden och på 15-20 v är det nog inte troligt. Hör med dem om du kan preliminär boka en nu och köp den efter stora ul !

• mammageno

Vad kostar ett regnskydd till gamla bee och är det bra? Finns det andra?

• mammageno

Nä jag har inte gjort det själv men det går tex på sufflettens utsida. och jag skrev att man inte skall ta på annat än där barnet inte kommer åt...
    Det är inte giftigt hur annars skall man kunna ta det på kläder? Jag läste på min burk och det är inte bra att andas in när man sprayar annars vaporiseras det.

• mammageno

Nej jag har inte imprenerat min, jag tycker det är lika bra med regnskydd utan svarade en som ville. men borde kanske inte sagt ngt eller svarat alls, har googlat och det stämmer att det förutom är giftigt är miljöfarligt. Så ta INTE DET!

Ber om ursäkt att jag inte kollade annat än på burken och såklart säger tillverkaren att det inte är farligt

Det är lika mycket gift i nya tyger tex för att de skall hålla sig skrynkelhärdiga. tvätta alltid allt.

• mammageno

Åhh finns ju inte till bee gammelbee alltså får la sy men hinner inte just nu.
    Syrran har krävt en dyna nu med

• mammageno

Hohoho jag vill ha den prickiga!, skickar bonti?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21