Bugaboo-tråd nr 21
Det finns ett ställe nu där vi kan byta saker med varandra, Pma mig eller sjukhus mamman.
)
Det finns ett ställe nu där vi kan byta saker med varandra, Pma mig eller sjukhus mamman.
)
Jag kan inte Pma tillbaka pga ifånen
jag skriver i gästboken men detta behövs pmas så skicka till sjukhusmamman ist.
Ang bytargreken: Pma sjukhusmamman sp kan hon inboxa och förklara för Jag blev plötsligt osäker på hur det skall lösas!
)
Tryck visa endast på mina svar så får du hela rengörningsbibeln
Mammsens vad är det du skall ha? Det finns ju delar på kidzshop tex att beställa?!
kidzshop.jetshop.se/barnvagn/bugaboo/cameleon-reservdel-c-955-1.aspx
Sedan står det att deras mail är obemannad just nu.
Jag har nog också PMS...:-P
Jag köpte delar från Holland till min gamla bee men jag tror det går i sverige om man gör som du, hör dig för. Bugababy fick jag som tips. Vad är det för del?
Haha jag gjorde samma sak i går, sprang o leta överallt efter min svarta, konstigt... Roligt att vi är tre som har gamla bee här nu.
Jag har alla sufletter utom khaki nu men uppväger med en prickig! Jag tror den finns i mitt galleri!
Tycker dock att den är liiite för söt, men väldigt välsydd.
Har sytt en väska som sitter på sitsen till och den är också lite gulligare, allt blev lite rockabilly stil?!?'
Typ Elvis meets Hawaii / dots
Det är vi: du jag o mamsens!
hade inte du många sufflor med?
beroendeframkallande .... Jag gjorde ju en egen suffla men har inte kantbandat och sytt hål för knopparna, tyget var lite svårarbetat.
Jag la ju in min rosa suffla+ dyna på blocket och skulle tvätta dynan, och då färgar ngt i tråden ur sig lite svagt gult!?!! Så de två som var intresserade fick ingen (kan inte sälja den så) men bara sufflan verkar vara mättat på marknaden...
har ifs inte ngn brådska alls så det spelar noll roll
Jag vill ha en khaki med, såg en på blocket nu innan....:-P
Jag tycker det hade varit sååå fint med en gräsgrön!!
Funderar på att minipimpa en suffla med ett annat kantband, ?