Bugaboo-tråd nr 21
Min kompis har bokat en redan men osedd då, hon är beräknad till vintern men jag tror det är ifrån England hon beställer...
Min kompis har bokat en redan men osedd då, hon är beräknad till vintern men jag tror det är ifrån England hon beställer...
Tinytots?
Ang donkeyn smart vagn på ett sätt att kunna göras om till singel men jag förstår Straw p
Är det bara kantbanden kvar typ så tycker jag du gör dem blå, asafint och matchande! Verkligen jättefin!
Hihi!
Jamen vad smart med pall !
Smart! Hur är storleken på saddlebagen? Mått dvs
Duntoffla jag kör iphone med sprucket glas just nu.... Lyckades krascha den igårkväll.. Det är inte kul...
Jag gillar också deras helhetstänk men undrar lite varför har de inte bugaboo el UJ?
) attans!
Lägg in sånt här visst:gilla!
Om det rör rabatter som gäller för bugaboo är det väl ok?
Jag störs inte men kan förstå resonemanget också gör den delen.
//Har hittat en röd sufflett, skall jag slå till? Jag börjar känna ett behov av skötväska, eller en kånken..? Går det med mellan storleken ?
Jag vände på syrrans bee igår och den blir snyggare och lättare att fälla. Sedan när bebis kommer får vi ju vända tillbaka. Hoppas liften passar men måtten stämmer ju
Det finns impreneringsspray, funkar skitbra! Ta på ett osynligt ställe först. Varning det luktar starkt och det är nog inte bra att suga på.....