Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-14 09:32:03 följande:
    Trolovade. Vilken slags färg färgade du med???
    undrar jag med...
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-09-14 14:35:35 följande:
    Och räkna ihop totalpriset... För en Frog utan chassi
    Ja, det reagerade jag oxå på. Lite väl dyra priser... suflettspännerna tex är ju dyrare än nya!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-09-14 14:35:35 följande:
    Och räkna ihop totalpriset... För en Frog utan chassi
    Shit! ca 3500 för en frog utan chassi... och så kallar hon det prutat och klart?! Lycka till
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-09-14 16:56:02 följande:
    imaj skrev 2011-09-14 16:33:41 följande:
    oliviabirgitta: Nej det går det inte, det är suflettbågarna som håller upp regnskyddet.
    Man kan ha suffletten i mellanläget så sitter det någorlunda men säckigt och fult. Man kan antagligen fixa någon ful-anordning med en extra sufflettpinne men det blir ju lite meckigt med sufflettfästena då förstås. Köp ett Tullsa vetja om ungen vill kolla ut
    Eller ta av sufletten helt och bara ha suflettpinnarna, då ser barnet ut jättebra... fast det blir ju lite meckigt när man ska sätta på regnskyddet då, regnet hinner väl gå över innan man är klar
  • Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-15 13:15:08 följande:
    När tycker no att man kan börja använda den tunna åkpåsen i liggdel ? Bor i Sthlm ! :-P
    Jag har faktiskt börjat använda min, bor på västkusten. Tänkte inte börja använda den än, men tog en bild på åkpåsen i liggdelen för att visa hur man kan lägga den där, och sen blev den faktiskt kvar. Det blev ju riktigt mysigt att kunna bädda ner honom där
  • Lindadjo

Bohusbebis. Jag såg ditt bee i bildtråden. Det är en frankofrant-suflett, inte sant? Jag har alltid undrat varför de har knappar på sina sufletter uppe på kanten. Är de till för nånting? Eller är det bara deras design? *undrar*

• Lindadjo
    J N skrev 2011-09-22 15:31:15 följande:
    Det finns textilfärg på tex ica maxi. Man kan ju testa med det! Vet iaf att allt som jag färgat i tygväg blir ordentligt svart :)

Min kompis har en frog som hon köpte på blocket nyligen. Och den sufletten var superblekt, men då passade cameleons till den (liiiiiiiiite stor under sittdel men absolut inget som märks. Så du kan ju alltid gå till en butik och testa. För fästena är samma sa dom. Det är tycket som är annorlunda.
    På en frog måste man byta fästen för att få en cameleonsuflett att passa ordentligt, men kan ha samma bågar.

På gecko måste man byta bågar men gecko-fästerna funkar.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21