Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Planon skrev 2011-06-20 11:03:03 följande:
    Hej! Är lite trögfattad , men då kan man bli lurad att en 2007 är en 10? Eller09? Då finns inget bevis för att den inte är körd i 3 år innan jag köper den såattsäga?
    Alltså vad som står på chassit har ju inget att göra med när den plockades ut. Eller ja en 2007 Kan ju i alla fall aldrig vara äldre än 2007 Tungan ute

Man ska inte gå efter årskull utan efter hur ägaren tagit hand om vagnen, har sett limited denim den med svarta chassit som sett ut som sju svåra år jämfört med vår dåvarande cam som var ett par år gammal (denim med svart chassi hade bara funnits då i 4 månader så den borde inte ens kunnat bli så sliten).

Gå efter skick o strunta i årtal, som vin de blir bara bättre o bättre ha ha
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    TinkyWinky skrev 2011-06-21 21:24:15 följande:
    är det ngn som kan fota eller har bild på hur deras åkpåsar ser ut på baksidan? Är det så man trär den över sittdelen så den ej åker ner när barnet sitter..
    JA  man trär den över sittdelen.
  • straw2008

Vi var tvugna att byta till bee för vår pojke kunde inte sova i fixerad position....

• straw2008

Alltså det går inte att låsa framhjulen så de är låsta alltså inte rullar, bara låsa de så de inte snurrar.

• straw2008

Du kan köpa nya sockerbitar till bågen så du behöver inte byta hela bågen.

• straw2008

Om handtaget glider har bugaboo en lagningssats för det för 150 kr sen är det glidfritt för alltid.

• straw2008

Ang skummet på styret i blocketannonsen så har det ju bara glidit ner, bara att blöta styret o dra upp igen

• straw2008
    saandi skrev 2011-06-29 21:51:49 följande:
    Hur och var får man billigast och lättast tag på en liggdel, liggdelslock och sufflet till en cam? Ska köpa chassi, hjul, ram, suffletbågar och suffletspännen av en kompis. Vill helst ha grå bas!
    på blocket finns en grå för 400...med lock!
  • straw2008
    Lindadjo skrev 2011-06-30 11:40:11 följande:
    Märkligt när bilden är grå och texten säger denim???
    JA VET ??
  • straw2008

Älskar oxå hur vagnen ser ut men hade önskat att den vore mjukare o mer skumpig. Förstår att det inte går att kombinera med utseendet men om man får önska :0)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21