Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

SchumiFerrari skrev 2011-09-09 13:32:38 följande:
    Seriöst??? Kan man sälja så billigt eller är det något skumt???

INTE MIN ANNONS!!!!
    www.blocket.se/vi/35960466.htm

Vagnen är gamma lo trasig varukorg o trasigt chassi.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Kan ju vara så ang blå sufletten att säljaren sålt den innan annonsens slut o sen lagt ett orimligt högt bud för att ingen ska vinna.

• straw2008
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-13 11:13:19 följande:
    Dom kunde verkligen inte göra en reklamation på chassit. För det sådär ut som något som alltid funnits "under färgen" ! Ja men då får ni reklamera det sa jag. Och hon kunde ju försöka reklamera regnskyddet och skriva en anteckning om chassit ! Kändes inte så roligt !
    Men ang regnskyddet, vart regnat det in ? Vid sömmarna eller i luckan ? Luckan förstår man väl då den är konstruerad som den är men i sömmarna borde det väl inte regna in ? O sätt på det utanför affären o häll vatten på med vattenkanna så ser dom ju ? Fota vagnen efter du varit ute i regn så de ser vart det är blött.

Ang chassit så ser det ju ut som att det sitter grus eller så i chassit för själva fästena brukar inte göra såna märken ? Jag har då aldrig sett såna märken på mina bee eller cam vagnar jag haft ?
  • straw2008

Visst var det en butik som reade ut de "nya" åkpåsarna alltså de med dragsko ? VAD ska dessa ersättas av ? Någon ännu nyare eller bättre ?

• straw2008
    spigg skrev 2011-09-15 09:48:53 följande:
    Ja nu kommer en ny åkpåse som ska passa alla Bugaboos vagnar lika bra, inklusive Donkeyn. Den som finns nu är tydligen inte så bra i just Donkeyn.
    Ok thanks!
  • straw2008
    Sassa82 skrev 2011-09-15 08:52:13 följande:
    Är det någon större skillnad på den åkpåsen som har knappar ( antar att den är äldre) och den nya med dragkedja och dragsko?? Vad kostade den gamla i nypris?
    Ja den utan dragsko, gamla är mer som en fleecefilt utan någon som helst sorts stadga.

Den nya är stadig o tjockare.
  • straw2008
    Sassa82 skrev 2011-09-15 12:05:44 följande:
    Tack. Då antar jag att typ en sån här inte är så mycket att ha?

Det beror helt på vad du vill ha för sorts åkpåe, jag gillar de stadigare då de är tjockare o liksom mysigare o jag tycker de är finare.

Det är ju en affär som rear ut sina av den nya sorten, kolla tidigare i tråden!!
  • straw2008

Bugaboo som varumärke tycker jag står sig extremt bra, känns liksom inte som att något annat håller. Tygerna kan tvättas nästan hur mkt som helst o nästan alla delar är utbytbara :0) det negativa tycker jag är att chassit är jobbigt att fälla upp handtaget blir alltid skitigt o varukorgem hamnar upp o ner. O sen att skummet på handtaget inte är utbytbart tycker jag är synt, jag vill inte ha varken virkade skydd eller överdrag utan jag vill verkligen ha original. Men för o nackdelar ställda så kommer jag nog inte välja ett annat varumärke för vagn till kommande barn. Hesba tycker jag är fin o klassisk men en 4 -hjuling ?? Aaaaldrig.

• straw2008
    Lindadjo skrev 2011-09-19 15:22:15 följande:
    Bohusbebis. Jag såg ditt bee i bildtråden. Det är en frankofrant-suflett, inte sant? Jag har alltid undrat varför de har knappar på sina sufletter uppe på kanten. Är de till för nånting? Eller är det bara deras design? *undrar*
    Tror det är så man kan sätta på skynke eller leksaker.
  • straw2008

Såg att några skrivit ang stokke, vi köpte den som första vagn (älskar hur den ser ut) o det är underbart att barnet är så högt upp osv, MEN den har ingen som helst stötdämpning, alltså nada, helt stum.

Älskar fortf hur den ser ut dock, som ett ägg i en kundvagn.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21