Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

C060908 skrev 2011-08-22 13:19:03 följande:
    Vad kan jag ta i betalt för följande:

Bugaboo Cameleon inkl svart sittdels tyg i fleece, suflett+sittklädsel i grön fleece, suflett+sittklädsel i beige fleece, grön sommar suflett i fleece, grå parasoll, suflett blå canvas oanvänd, bärhandtag/bumperbar, grå varukorg och grå sittdelsbas. och reparations kit inkl manual med följe. Samt regnskydd och insektsnät.

Är 3000 kr för mycket eller för lite? Så himla svårt och orkar inte med att folk hela tiden ska pruta..
    Det beror ju på skicket på vagnen? Själv skulle jag aldrig ens köpa en vagn med gamla chassit o grönt fleecetyg men det kan säkert finnas någon som vill. Tycker 3000 är på tok för mkt men som sagt det beror ju på skicket på vagnen.

Sätt ut den på tradera så får du vad folk är villiga att betala.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    Surkatt skrev 2011-08-23 23:49:18 följande:
    Hörni ni som vet och har hängt i de här trådarna längre än vad jag har... Borde man inte kunna sy en egen varukorg? Känns inte som att det borde vara alltför avancerat.... Skulle ha en sån där platta bara... Eller en plastbit i samma storlek. Det här ska jag klura på lite.... 

Insåh ju att jag måste köpa en annan varukorg också om jag byter bas... Vill inte gärna ha brunt, rött och svart...  Svart varukorg däremot är ju gångbart till mycket... (allt?)

Fasen, nu kommer jag ligga vaken och tänka på det här ikväll...  
    Tror inte alls det är svårt.
  • straw2008

Bugaboo tillhandahåller en sats för glidande chassi, blir 100% glidfritt!! De gammla är ju så himla fult o opraktiskt :0(

• straw2008
    s07 skrev 2011-09-08 09:26:37 följande:
    Vad sjukt- är det vanligt med kopior? Hur ser Man att det rör sig om En kopia? Och det där med glidande Chassin gör mig irriterad, har inte drabbat mig än, har en beg 2010 som jag älskar, men blir sur för Det där med garantier och andra ägare. Det är fasiken inte miljövänligt att Alla ska köpa nytt!!! Nu har jag iofs kvitto och samarbete m första ägaren om ngt skulle hända, men ändå. Går i mitt huvud inte Med bugaboos red- whatever- tänk.
    Det finns en sats som BB tillhandahåller för glidande chassin numera, man behöver verkligen inte köpa nytt. (jag fixade mitt själv dock, bara att ta bort popnitarna eller skruvarna o sägga runt några varv med tejp o sätta på fästena igen).
  • straw2008
    s07 skrev 2011-09-08 09:26:37 följande:
    Vad sjukt- är det vanligt med kopior? Hur ser Man att det rör sig om En kopia? Och det där med glidande Chassin gör mig irriterad, har inte drabbat mig än, har en beg 2010 som jag älskar, men blir sur för Det där med garantier och andra ägare. Det är fasiken inte miljövänligt att Alla ska köpa nytt!!! Nu har jag iofs kvitto och samarbete m första ägaren om ngt skulle hända, men ändå. Går i mitt huvud inte Med bugaboos red- whatever- tänk.
    Den där har tex silverfärgade fälgar på stora hjulen.
  • straw2008
    Liten Mjau skrev 2011-09-08 09:53:24 följande:
    Fast säljaren säljer inte denna som en bugaboo. Skriver "köpt som en bugaboo cameleon på blocket" Antagligen en stackare som blivit lurad och nu vill sälja av den.

Tycker det är sorgligt med folk som försöker luras. Och tycker synd om de som blir lurade!
    Nä jag frågade o hon visste att det var en kopia då hon köpte den.
  • straw2008
    mini75 skrev 2011-09-08 17:40:35 följande:
    JAg tycker faktiskt att buggan är ganska krånglig att fälla, för att inte tala om att få upp den igen....
    Ha ha en klassiker är att ALLT i varukorgen tömms ut på gatan o handtaget blir blött o fullt med grus.
  • straw2008
    Duntoffla skrev 2011-09-08 22:13:49 följande:
    Ja, hela vagnen ska bort. Jag vill ha en Bee+ nu
    Jag har sålt 4 liggdelar två med platta o madrass o två med endast madrass har jag för mig. De med endast mjukdelar går för 400 o de med bottenplatta för 700 typ.
  • straw2008
    Mammas Kalle skrev 2011-09-09 08:15:33 följande:
    Hur gör ni med skor o åkpåse på vintern?
    I år är sonen så stor att han kommer att gå i slask o sörja men tänkte att det ändå behövs åkpåse när vi är ut o åker vagnen.. Det jag funderar på om åkpåsrn blir skitig i, har ni nån fiffig lösning eller bara tvättar ni ofya?
    Man tar av skorna ?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21