Bugaboo-tråd nr 21
Är det ett bra eller dåligt pris på 3000 kr för en Bee inköpt 2009. Ingår extra suflett o åkpåse?
Jag är helt ny på Bugaboon så jag kan inget om dem? :(
Någon som vet vad den sufletten hette som var blå utanpå o röd innuti? Vill försöka hitta en sån om det går.
Den kom som limited ev bara i usa. Eftersom det bara var sufletten så bryr jag mig inte ang ursprungsland. Åååh den är galet gin, ganska mörkblå o klarröd innuti!!!!
Samma färger som "solnakorvsskyltarna" ser jag nu då jag ligger i vasaparken o steker. Utsäkta jämförelsen.
Vi hade babytravels babylift till gamla bee o den satt sjukt bra. Nya bee har inte samma plana liggläge o är vidare men jag tror liften sitter bra i den oxå :0)
Ska ju komma en bricka oxå står det på fb!!
:0) jag är mer impad av svarta cammen än bee faktiskt. Men jag tycker det är superkul att de släpper nyheter o hoppas de har massor på gång :0)
Vet inte någon nämner det i kommentarerna. Brickan alltså...
Jag satte mina kardborrar ut på svarta plasten, alltså inte på aluminiumstången. Tyckte den satt bättre då. Märkte jääääättestor skillnad på denim o canvas basen, canvas spricker MKT lättare vid kardborrena medens denimen håller jättejättemkt bättre.
Kör den i maskin för insidan med vanlig maskinfärg o det som inte blir färgat kör du med den andra man duttar på. Jag funderar på att färga min limiter bee bas från beige till svart, borde väl oxå funka med dutta på färgen?