Bugaboo-tråd nr 21
Men tycker ni då att EJ Brio o "de" är snygga? Eller teutonia??? Hängsufletter och plastchassin?
Men tycker ni då att EJ Brio o "de" är snygga? Eller teutonia??? Hängsufletter och plastchassin?
Jag har satt min organizer på ryggen då jag har sonen framåt. Men när lillan åker så används den inte då som du säger tycker jag den hänger dåligt på handtaget men super på ryggen!
Jag packade till sonen igår när han skulle iväg i organizern; två blöjor ett våtservettpaket, två tablettaskar en tetrapack saft. Det var precis så det gick typ...
Vad säljs
?
Tycker organizern får plats mer i än saddlebagen tycker jag...
Prusiluskan
På froggen har jag haft den (provat) på ramen med liggdel. Det funkar ju jättebra tills sonen ska stå på brädan. Hänger inte så bra på styret. Men på ryggen kanske den är bra på också, som been. Provade den somsagt (i bee tråden) igår första gången på been. Var super på ryggen på sonen!
Ja lite trisst färg. Men diskret o bra
. Tycker om att man kan ha till stora sonen faktiskt. Och att man kan ha den på flera ställen än saddlebagen, den fick flytta efter en användning faktiskt!
Trodde jag skulle sälja org. Men den får stanna
Ja jag tror jag skulle gilla den mer nu när sonen är 2,5 än när han var 6 månader då lite mer saker behövdes
Ni som har grodor. Hur gör ni av sittselsbanden när ni har liggdel. Finns ju inga fickor som på cameleon????
Aaah smart. Jag har dem vud bygeln nu där de är på cammen, men tycker de är i vägen. Men ska prova där nere...