Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har en phil and ted vibe mjuklift i min bee+ och den sitter jättebra!! Folk frågar va de e för söt liten vagn jag har . Märker inte alls av att de inte är fullt lika plant som gamla bee. Skiljer bara några grader har jag läst. Har haft min tre månaders utan mjuklift också en gång. Funkade bra, väldigt öppen och oombonat men just då hade nöden ingen lag o hon ville inte sitta i ergon

• Joddan
    Mamma Tes skrev 2011-07-24 22:24:59 följande:
    AnPa: Den har väl också skumgummi på handtaget..?
    Ja men inte på ramen...
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    zasata skrev 2011-07-24 22:19:22 följande:
    vad skulle ni ge för en bee+ beg i nyskick?
    4500 *hoppas jag på att få iaf*
  • Joddan

Gecko i stockholm för enntusenlapp. Komplett med liggdel o åkpåse! Superbra klipp om man är ute efter en ödla
    *inte min, tipsar bara*

• Joddan

Passu
    Inboxa Lindadjo, hon har sytt liggdel o fråga om hon kanske vill dela med sig

• Joddan

Men frog är ju bara 5 cm kortare??? Borde väl inte mönstret vara så svårt att ändra? (ska jag säga som precis lärt mig sy påslakan igen, efter syuppehåll sedan grundskolan ).

• Joddan

Lindadjo
    Ingen panik . Det spelar ju inte nån roll vilken tid den hamnar i lådan eftersom den ändå töms samma tid

• Joddan

Jag köpte min för 2100:- med åkpåse väskkrokar parasoll oanvänd liggdel o inte alls solblekt svart frog. Nu har jag dessutom sålt åkpåsen och parasoll så den (bara vagnen) kostat drygt 1500:- istället

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21